به گزارش پارس نیوز، 

مصطفی قنبرپور مدیر تیم بزرگسالان پرسپولیس بعد از غلبه یک بر صفر مقابل سپیدرود گفت: همه دیدید که بازی تا لحظات آخر گره خورده بود، حریف یار به یار بازیکنان ما را یارگیری کرده بود ولی در نهایت روی یک ارسال و شوت زیبا به ۳ امتیاز بازی دست یافتیم تا بازیکنان مزد صبر و حوصله خود را به دست آورند.

وی در مورد سهمیه تماشاگران دربی برای دو تیم گفت: با شورای تأمین در این مورد جلسه‌ای برگزار کردیم اما همچنان تصمیم نهایی گرفته نشده و در جلسه بعدی حتماً در این‌باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

قنبرپور ادامه داد: بازی دربی را در پیش داریم و مطمئناً آقای برانکو برنامه‌های خاص خودش را برای این دیدار خواهد داشت. امیدوارم مانند بازی با الدحیل و همین بازی نمایش خوبی داشته باشیم و مقابل حریف خوبمان استقلال نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه با برانکو اختلافاتی دارد، گفت: اختلافی با برانکو ندارم. من چه در زمانی که به عنوان دستیار با ایشان کار کردم و چه الان که سمت دیگری دارم تمام تلاش خود را انجام دادم تا به تیم کمک کنم چون مهمتر از شخص خود باشگاه است. رسانه‌ها به این مسائل و حواشی دامن می‌زنند و ایجاد تنش می‌کنند. در نهایت امیدوارم باشگاه به موفقیت برسد.

انتهای پیام/