به گزارش پارس نیوز، 

بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس ایران و السد قطر آغاز می‌شود. بازی رفت دو تیم یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد تا همه فوتبالدوستان ایرانی به فینالیست شدن سرخپوشان امیدوار شوند. با این حال برانکو مدام تاکید می‌کند که هنوز هیچ  چیز تمام نشده و نباید خودمان را فینالیست یا حتی قهرمان بدانیم.

سرمربی پرسپولیس تلاش می‌کند که بازیکنان هوشمندانه و منطقی مقابل السد قرار بگیرند و خود را از پیش برنده ندانند. قطعا حضور هواداران پرسپولیس یک امتیاز مثبت برای شاگردان برانکو محسوب می‌شود اما همه می‌دانند که السد در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی استقلال را شکست داده است. 

السد تیمی خطرناک است که بازیکنانی چون ژاوی و گابی در میانه میدانش حضور دارند ستاره‌هایی که با پاس‌های دقیق و میلیمتری‌شان می‌توانند هر خط  دفاعی را با چالش مواجه کنند. بغداد بونجاح هم یک مهاجم زهردار و خطرناک است که حتی از نیم موقعیت گل نهایت استفاده را می‌برد! با این حال در بازی رفت در دوحه نیز السد تمامی این نفرات را در اختیار داشت اما دانش فنی برانکو در کنار تلاش و تعصب بازیکنان ایرانی باعث شد که السد در خانه‌اش تسلیم شود و اکنون پرسپولیس ایران در یک قدمی فینال و تاریخ سازی قرار گرفته است.

هواداران فوتبال انتظار شب طلایی فوتبال ایران در روز اول آبان ۱۳۹۷ را می‌کشند شبی که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی جشن فینالیست شدن را در آسیا بگیرد. بلیت بازی در بازار سیاه و فضای مجازی تا یک میلیون تومان قیمت گذاری شده است! این مساله نشان می‌دهد که اشتیاق برای حضور در ورزشگاه آزادی چقدر است و این مسابقه چقدر برای فوتبال و فوتبالدوستان ایرانی مهم است. 

پرسپولیس اما از نظر بازیکن دچار کمبود است. حسین ماهینی ماه‌ها دور از میادین خواهد بود، امید عالیشاه مصدوم شده و کمال کامیابی‌نیا هم دوباره از ناحیه کتف دچار مشکل است ولی برانکو گفته کمال حتی با یک دست هم برای ما بازی خواهد کرد. همه انتظار می‌کشند که برانکو یکبار دیگر هنر مربیگری خود را به آسیا اثبات کند و بار دیگر بازیکنان پرسپولیس با غیرت و تعصب و شهامت یک حماسه در فوتبال ایران خلق کنند.

سرخپوشان حتی با یک مساوی هم به فینال می‌رسند اما السد چیزی برای از دست دادن ندارد و قطعا انتحاری بازی خواهد کرد. بنابراین بعید است پرسپولیس برای مساوی گرفتن به میدان برود شاید برانکو تیمش را برای پیروزی به میدان بفرستد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی با السد به این ترتیب خواهد بود:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا،  احمد نورالهی، سیامک نعمتی، بشار رسن، علی علیپور و منشا

داوران ازبکستانی این مسابقه حساس را قضاوت خواهند کرد:

داور وسط: کوالنکو والنتین

کمک داور اول: شودموف فوسنیدین

کمک داور دوم: گاینولین تیمور

داور چهارم: سرازیتیوف روسلان

ناظر داوری: کومالیسوارن سانکار از هند

نماینده مسابقه: یوران مون چئون از هنگ‌کنگ

انتهای پیام/