به گزارش پارس نیوز، 

در چارچوب دیدار برگشت نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر، یک آبان 1397 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند و شاگردان برانکو ایوانکوویچ تلاش می کنند تا با حفظ نتیجه راهی فینال شوند و یاران ژاوی در صدد هستند تا با برگشت به بازی ( کامبک ) به دیدار نهایی برسند.

برای سرخپوشان و هواداران این تیم، تقابل پرسپولیس و السد، حساس ترین بازی سال محسوب می شود و در صدد هستند تا به آرزوی دیرینه خود که حضور در فینال آسیا است، برسند.

بر همین اساس، بلیت فروشی این دیدار از صبح امروز ( شنبه ) آغاز شد و پس از اینکه در 10 دقیقه، بلیت های جایگاه به اتمام رسید، حالا خبر می رسد ظرفیت فروش بلیت های الکترونیکی ورزشگاه آزادی به پایان رسیده و بازار داغ بلیت سیاه وجود دارد.  هواداران یا بهتر بگیم سودجویانی که اکنون بلیت را با قیمت نهایت 30  هزار تومان خریداری کرده اند، تلاش می کنند تا با قیمت 10 میلیون ریال بلیت را به فروش برسانند و سود خوبی را بدست آورند.

قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و السد به یک میلیون تومان رسید+ عکس

البته مسئولان باشگاه پرسپولیس در صدد هستند تا با همکاری پلیس فتا، با مسببین این اتفاق برخورد کنند و جلوی این اتفاق را بگیرند. همچنین مسئولان فروش بلیت بازی پرسپولیس- السد قطر برای جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی، تنها به تماشاگرانی اجازه ورود به ورزشگاه آزادی را می‌دهند که اصل کارت ملی را با خود به همراه داشته باشند. 

دیدار برگشت نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر، یک آبان 1397 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


انتهای پیام/