به گزارش پارس نیوز، پس از مدت‌ها فشار سخت دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، تیم فوتبال پرسپولیس مجال آن را پیدا کرده است تا در دیدار‌های جام حذفی حاضر شود.

پرسپولیس-نود ارومیه/رویارویی فیل و فنجان در جام حذفی

تیم فوتبال پرسپولیس در ۶ دیدار گذشته خود برابر تیم‌های الدحیل قطر، السدقطر، استقلال تهران، سپیدرودرشت و نساجی مازندران چهار پیروزی، یک شکست و یک تساوی را در کارنامه ثبت کرده است. سرخپوشان پایتخت در تلاش هستند تا پیش از دیدار برابر تیم فوتبال السد قطر در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی خوبی کسب کنند.

شاگردان برانکو در دور گذشته جام حذفی (۹۶-۹۷)، تیم‌های نفت و بادران تهران را شکست داده بودند، اما در دیدار برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی مغلوب شدند.

برانکو در این دیدار حسین ماهینی را به دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار ندارد  و همچنین بشار رسن بازیکن عراقی این تیم نیز به دلیل  درگذشت مادرش به احتمال فراوان در این دیدار حضور نخواهد داشت.

پرسپولیس-نود ارومیه/رویارویی فیل و فنجان در جام حذفی

در این دیدار احتمال دارد برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، به دلیل حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان به این بازیکن استراحت بدهد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران از همان ترکیب همیشگی خود استفاده می کند و به احتمال فراوان سیامک نعمتی جای خالی حسین ماهینی را پر خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد.

پرسپولیس-نود ارومیه/رویارویی فیل و فنجان در جام حذفی

تیم نود ارومیه در تلاش است به مصاف غول بزرگ ایران برود. تیم نود ارومیه در سال ۱۳۹۰ تاسیس شده و در حال حاضر با هدایت وحید بیات لو به دنبال تکرار باخت تلخ تیم فوتبال پرسپولیس برابر قشقایی شیراز است. نودی‌ها در حال حاضر با ۶ امتیاز از یک پیروزی، ۳ تساوی و ۳ باخت در رتبه یازدهم لیگ ازادگان قرار دارند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و نود ارومیه در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشورمان (پنجشنبه ۲6 مهر) در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.