به گزارش پارس ، به نقل ازباشگاه خبرنگاران، تیم های لیگ برتری از روزها قبل فصل نقل و انتقالات لیگ برتر را دنبال کرده اند، اگرچه تجربه نشان داده است که بیشتر نقل و انتقالات و در واقع بمب نقل و انتقالات در لحظات پایانی فرصت این کار می ترکد، اما در این گزارش سعی کرده ایم تا به نقل و انتقالات تیم ها تا به این لحظه بپردازیم.
** استقلال
در تیم استقلال تهران تا به این لحظه اشجاری از تیم خارج شده است و مهدی نظری و جمشیدیان جذب شده اند، هادی عقیلی نیز به احتمال فراوان استقلالی خواهد شد.

** سپاهان اصفهان
در تیم سپاهان اصفهان جمشیدیان، مهدی جعفرپور، حسن جعفری از تیم جدا شده اند و یعقوب کریمی و رحمان احمدی به جمع طلایی پوشان اصفهان پیوسته اند، به احتمال فراوان قاسم دهنوی و هادی عقیلی نیز به این تیم خواهند آمد.

** تراکتورسازی تبریز
در تراکتورسازی نیز حامد لک و دلیر به جمع سرخپوشان تبریزی پیوسته اند و عقیل اعتمادی، قاسم دهنوی و مهدی ثابتی از تیم جدا شده اند. محسن فروزان و سید مهدی سید صالحی نیز در آستانه جدایی از تراکتورسازی هستند.

** فولاد خوزستان
فولادی ها در کنار تمدید با مهره های سابق خود با حسن جعفری قرارداد بستند. امیرآبادی، میثم کریمی، ادریس کوچکی، طالب ریکانی و پورخسروانی نیز از این تیم جدا شده اند. فولاد فصل قبل در فصل نقل و انتقالات چندان خوب کار نکرد.

** نفت تهران
نفتی ها امسال عنوان کردند که بازیکن خارجی جذب نمی کنند. حسین ابراهیمی، پویا نزهتی، کامیابی نیا، وحید امیری، حمید بوحمدان، رسول نویدکیا، حسین رحیمی و اکبر صغیری به این تیم پیوستند.
سعید دقیقی نیز به احتمال زیاد به نفت می آید. یعقوب کریمی، هادی شکوری، مصطفی سیفی، مهدی خیری، محسن یوسفی، میثم آقابابایی و میثم حسینی از تیم خارج شده اند و به احتمال فراوان مگنو باتیستا، گوران لوبوویچ، داسیلوا و منوچهری از این تیم می روند.

** مس کرمان
در تیم مس کرمان نیز تا به این لحظه هیچ بازیکنی به تیم نیامده است و مهرداد کریمیان از مس خارج شده است. شجاع خلیل زاده، میلان میاتوویچ، استفان باتس، ایوان پتروویچ، عنایتی نیز به احتمال زیاد از این تیم جدا می شوند.

** پرسپولیس
در تیم پرسپولیس نیز غریبی، محمد عباس زاده، کفشگری، علی عسگر و میثم حسینی به تیم وارد شدند. احتمال پیوستن شجاع خلیل زاده، یونس شاکری، قاسم حدادی فر، میلاد فیاض بخش و سید صالحی به تیم زیاد است. علی کریمی نیز تا به این جای کار از پرسپولیس رفته است و احتمال جدایی فشنگچی، قاضی و انصاری فر زیاد است البته ممکن است کریمی دوباره به جمع سرخپوشان بپیوندد.

** راه آهن
در تیم راه آهن شهر ری نیز میلاد نوری، رامین رضاییان، وحید طالب لو و خالقی فر به این تیم آمدند و محمد مهدی، کفشگری، علیرضا عباسفرد، محمدرضا مامانی، ایگور کاستر و وعلی عسگر از تیم جدا شدند.
احتمال جدایی امید عالیشاه نیز زیاد است.

** سایپا
در تیم سایپا مهدی جعفرپور به این تیم پیوسته است و غریبی و رحمان احمدی از سایپا جدا شده اند و احتمال جدایی سعید دقیقی نیز وجود دارد.

** صبا
صبایی ها تا به این لحظه با هیچ بازیکنی قرارداد نبسته اند اما میلاد نوری، رامین رضاییان، حامد لک، بختیاری زاده و ویکروم از این تیم جدا شدند.

** داماش گیلان
داماشی ها نیز تا به این لحظه با هیچ بازیکنی قرارداد نبسته اند اما علیرضا جهانبخش، حسین ابراهیمی و حسین رحیمی از این تیم جدا شده اند.

** فجرسپاسی
فجری ها با بهنام عسگرخانی، مصطفی صبری، عمار نیک کار و مهرداد کریمیان قرارداد بسته اند و خالد شفیعی، مهدی نظری و قزلچی از فجر خارج شده اند.

** ملوان بندرانزلی
ملوانی ها با ادریس کوچکی و اشجاری قرارداد بسته اند و نزهتی، زارع و اولادی نیز از این تیم جدا شدها ند ملوان امسال یک سرمربی خارجی برای هدایت خود برگزیده است.

** ذوب آهن
ذوب آهنی ها با هیچ بازیکنی قرارداد نبسته اند، اما احتمال جدایی پیام صادقیان، قاسم حدادی فر و پهلوان از این تیم زیاد است.

** آلومینیوم هرمزگان
در تیم آلومینیوم نیز تنها تغییر رخ داده تا به این جای کار جدایی پیرزاده از تیم است.

** صنعت نفت آبادان، پیکان و گهر
سه تیم صنعت نفت آبادان، پیکان و گهر تا به این جای کار با هیچ بازیکنی قرارداد نبسته اند.

در صنعت نفت، مصطفی صبری، خالقی فر و رسول نویدکیا از تیم جدا شده اند و احتمال جدایی کعبی نیز زیاد است.

در پیکان میلاد زنیدپور و کاروالیو از این تیم جدا شده اند.

در گهر نیز خرسندنیا، محمد پروین، رضا کاردوست و عمار نیک کار از این تیم جدا شده اند.

** استقلال خوزستان

تیم تازه راه یافته به لیگ برتر خوزستانی نیز با تغییراتی همراه بوده است.

بختیاری زاده، قزلچی، ویکروم، آچیله، میثم کریمی و کاروالیو، به این تیم وارد شده اند و احتمال پیوستن کعبی و عنایتی به جمع شاگران ویسی زیاد است.

** گسترش فولاد تبریز

در تیم گسترش فولاد تبریز نیز اگرچه هیچ بازیکنی به جز دلیر از تیم خارج نشده است، اما پیرزاده، نوشی صوفیانی، حمیدرضا سلیمانی، میلاد زنیدپور و خالد شفیعی به این تیم وارد شده اند و احتمال پیوستن پهلوان و منوچهری نیز به گسترش فولاد زیاد است.