به گزارش پارس نیوز، زلاتکو کرانچار در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم‌ملی امید اظهار کرد: علت پرتعداد بودن اردوی الان این است که گروهی که برای جاکارتا انتخاب کردیم باتوجه به قوانین خاص المپیک آسیایی به ۲۰ نفر کاهش داده بودیم، به همین دلیل بازیکنانی مانند صیادمنش، عباسیان و آذری را متاسفانه با خودمان به جاکارتا نبردیم را الان به تیم‌ملی دعوت کردیم. سه لژیونر ما شامل شکاری، نورافکن و کرملاچعب هم به جمع ملی‌پوشان اضافه شدند.

او درباره امکانات تیم ملی امید برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: در اردوهای بعدی قرار است با تقویم فیفا هماهنگ باشیم. در دی‌ماه هم با توجه به جام‌ملت‌های آسیا سعی می‌کنیم کمال استفاده را ببریم تا مراحل آماده‌سازی نهایی‌مان را طی کنیم. منتها سایر موارد آن طور که باید و شاید درست از آب درنیامدند. توقع داشتیم یک یا دو بازی بین‌المللی داشته باشیم که فراهم نشدیم. هم‌چنین زمین‌های چمن با توجه به گرمای تهران کیفیت پایینی پیدا کردند.

سرمربی تیم ملی امید ادامه داد: ما زمان خواهیم داشت اما امیدوارم دیگر اشتباهی را تکرار نکنیم. به بازی بین‌المللی نیاز داریم تا بازیکنان‌مان تجربه پیدا کردند. البته شاید بد نیست که مسابقه‌ای ترتیب داده نشد چون با توجه به تعدد بازیکنان می‌توانیم به دو گروه تقسیم شویم. با این حال امیدواریم در آینده بازی‌های تدارکاتی خوبی برای ما ترتیب داده شود.