به گزارش پارس نیوز، در چارچوب رقابت های بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی، تیم های ایران و کره شمالیبه مصاف هم رفتند که تقابل شاگردان زلاتکو کرانچار با جی سونگ یو به پیروزی ۳ بر صفر مرد کروات خاتمه یافت. در این بازی امیر روستایی ( ۲۷ )، مهدی قائدی ( ۶۷ ) و عارف عاقاسی ( ۹۲ ) گلزنی کردند تا تیم ملی فوتبال امید کشورمان ۴ امتیازی شود و شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد داشته باشد.

پس از پایان بازی زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: به دلیل پیروزی مقابل کره شمالی به تمامی بازیکنان تیمم تبریک می گویم. آنها خیلی خوب بازی کردند و این نکته را باید بگویم که هنوز صد درصد به مرحله بعد صعود نکرده ایم و باید همین روند را در مقابل میانمار هم ادامه دهیم.

او افزود: در رقابت های بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اندونزی،  2 بازی سخت داشتیم و باید به بعضی از بازیکنان استراحت دهیم. میانمار تیم خوب و قابل احترامی است اما ما هم بازیکنان جایگزین خوبی داریم و  تلاش می کنیم که به پیروزی برسیم.

در گروه ششم ( F )،  ایران و عربستان هر ۲ تیم ۴ امتیازی و با تفاضل گل +۳ هستند اما به دلیل دریافت کارت زرد بیشتر یوزهای جوان ( لقب تیم ملی فوتبال امید ) در مقابله عربستان در رده دوم قرار دارند و شاگردان علی سعد الشهری صدر نشین هستند.

ترکیب احتمالی تیم ملی امید ایران مقابل میانمار

 شهاب عادلی - مهدی رحیمی - عارف آغاسی - شاهین عباسیان - محمد مسلمی پور - محمد سلطانی مهر - محمد خدابنده لو - رضا جبیره - مهدی قائدی - محمد رضا آزادی -  احمد رضا احمدوند

در بازی های دور سوم، روز یکشنبه ایران با میانمار و عربستان با کره شمالی دیدار می کند. ایران برای صدرنشینی نیاز به برد پرگل برابر میانمار دارد اما با یک تساوی هم صعودش را مسجل خواهد کرد.