به گزارش پارس نیوز، باشگاه پرسپولیس بیش از 5 ماه است که به بازیکنان و مربیان خارجی خود پرداختی نداشته و در این شرایط آنها این اجازه را طبق قوانین فیفا دارند تا قراردادشان را با پرسپولیس یکطرفه فسخ کنند و راهی تیم دیگری شوند. آن هم در شرایطی که تمام پول قرارداد این فصل خود را تمام و کمال دریافت کنند. مشابه اتفاقی که فصل گذشته به خاطر سهل‌انگاری مدیران وقت پرسپولیس در مورد آنتونی گولچ رخ داد. 

در این شرایط برخی واسطه‌ها سعی داشتند گادوین منشا را هوایی کرده تا او نیز کاری را انجام دهد که مدافع کروات انجام داد. سفر منشا به ایتالیا فرصت خوبی بود تا این افراد این بازیکن را وسوسه کنند تا به ایران برنگردد و حتی به او پیشنهاد رفتن به تیم‌های عربی را دادند. این موضوع تا جایی پیش رفت که مسئولان باشگاه پرسپولیس را هم نگران کرد؛ از این جهت که آنها پیش از این از دادن پاسپورت منشا به وی خودداری می‌کردند تا مبادا یکباره ایران را ترک کند.

منشا به خاطر شرایط حساسی که پرسپولیس دارد به تمرینات این تیم برگشت و با این کار هم هواداران پرسپولیس را شاد کرد و هم باعث شد تیر آنهایی که قصد داشتند او را از ایران فراری دهند به سنگ بخورد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از بازگشت منشا به ایران ضمن تشکر از او، درخواست کرده‌اند چندروز دیگر صبر کند و به زودی باشگاه به این بازیکن پرداختی خواهد داشت.