به گزارش پارس نیوز، در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا،تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم می روند و قطری ها تلاش می کنند تا با پیروزی در مسابقه خانگی گام بلندی را برای صعود به مرحله بعد بردارند و از سویی دیگر سرخپوشان با تمرکز بالا و برای کنترل بازی در زمین حضور خواهند داشت.

بر همین اساس، رسانه قطری الرایه با انتشار گزارشی در این بازی نوشت: شب هیجان و چالش با دیدار پرسپولیس و السد آغاز می شود و سفیر فوتبال قطر ( السد ) با حضور هوادارانش در صدد است تا به پیروزی خانگی دست یابد و به مرحله نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. قلب و احساس تمام هواداران قطری با پسران گرگ ها ( لقب السد قطر ) است و آنها کار سختی برابر پرسپولیس ایران خواهند داشت.

مانوئل فریرا، سرمربی السد تمام تلاشش را می کند تا بهترینر سیستم را در زمین بازی آماده کند تا به پیروزی راحت برسد.  به طور قطع بازیکنان پرسپولیس امشب ( سه شنبه ) در محوطه جریمه و زمین خودشان حضور دارند و دفاع می کنند و اگر السد در دقایق اولیه به گل برسد، تیم ایرانی دفاع را رها کرده و به همین دلیل شاگردان فریرا می توانند گل های بعدی را به ثمر برسانند. الدحیل هم در خانه از سد پرسپولیس عبور کرد اما در بازی برگشت با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و از گردونه مسابقات خداحافظی کرد و السد باید مراقب باشد تا به این سرنوشت دچار نشود.

خطرناک ترین بازیکنان پرسپولیس علی علیپور و گادوین منشا هستند که با رهبری مهاجم ایرانی خیلی خوب بازی می کنند و امید اول گلزنی نماینده ایران هستند. علیپور با خروج مهدی طارمی، وحید امیری و فرشاد احمدزاده، امید اول گلزنی پرسپولیس محسوب می شود.

در درون دروازه مشعل برشم قرار دارد و در قبال حملات پرسپولیس نگرانی ای وجود ندارد، بلکه نگرانی ما توپ های آسانی است که به دروازه السد راه پیدا می کند و احتمال اشتباه این دروازه می رود. او پس از دیدار با استقلال تجربه های خوبی بدست آورده و باید در این بازی تمرکز کامل داشته باشد.

این رسانه در پایان چگونگی صعود 2 تیم السد قطر و پرسپولیس ایران را به مرحله نیمه نهایی نوشت.

دیدار تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران از ساعت 18:45 در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار می شود.