به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تک گل علی علیپور در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه از سد السد قطرگذشت تا برای نخستین بار در آستانه حضور در فینال این رقابت ها قرار گیرد.

پرسپولیس اول آبان دیدار برگشت این مرحله را در ورزشگاه آزادی مقابل شاگردان جسوالدو فریرا برگزار می کند و در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان ابتدا باید ۱۲ آبان در خانه حریف آسیای شرقی اش به میدان برود و سپس ۱۹ آبان در بازی برگشت فینال میزبان باشد.

با توجه به درخواست برانکو ایوانکوویچ برای کمتر تحت فشار قرار گرفتن پرسپولیس پیش از بازی برگشت با السد سازمان لیگ تصمیم گرفت به جای برگزاری دیدار این تیم با پیکان در هفته نهم لیگ برتر در تاریخ ۲۶ شهریور بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفیسرخ پوشان پایتخت با نود ارومیه را در این تاریخ برگزار و دیدار پرسپولیس- پیکان را به تاریخ دیگری موکول کند.

لحظاتی پیش هم سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد در صورتی که پرسپولیس از سد حریف قطری بگذرد و راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا شود، بازی این تیم در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب آهن که باید ۱۴ آبان برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول می شود.