به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس با وجود اینکه از حضور در پنجره نقل و انتقالات تابستانی محروم بود توانسته است نتایج درخشانی را در هجدهمین دوره لیگ برتر کسب کند. این تیم با وجود خروج بازیکنان اصلی خود نظیر وحید امیری، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، محسن مسلمان و مهدی طارمی توانسته است در لیگ قهرمانان آسیا نیز نتایج درخشانی بگیرد و در یکقدمی صعود به فینال این مسابقات قرار بگیرد.

تیمی که خوش‌بین‌ترین هوادارش هم فکر نمی کرد با بازیکنان جوان نظیر حسین پور، طاهرخانی، آدام همتی نتیجه بگیرد. اما برانکو ایوانکوویچ در ابتدای فصل اعلام کرد تیمش با وجود قهرمانی در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر، باز هم بهتر از گذشته خواهد بود.

ادعایی که با توجه به نتایج پرسپولیس نیز رنگ حقیقت پیدا کرد. بردهای متوالی پرسپولیس در بازی های داخلی و آسیایی معمولا در دقایق پایانی رقم خورده است. آنها سپیدرود رشت و نساجی مازندران را با گل هایی که در دقایق پایانی به ثمر رساندند بردند تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در هجدهمین دوره این بازی ها نیز در بالای جدول حضور داشته باشد.

پرسپولیس با همین روش در لیگ قهرمانان آسیا نیز نتیجه گرفت. الجزیره امارات و الدحیل قطر در آخرین دقایق بازی های برگشت خود مقابل پرسپولیس گل خوردند تا سرخپوشان پایتخت به نیمه نهایی برسند. سرخ ها در بازی رفت از این مرحله نیز در دقیقه ۸۵ با ضربه پنالتی علی علیپور به گل رسیدند تا شگفتی شاگردان برانکو با دستان خالی به وقوع بپیوندد. تیمی که سال ها رویای رسیدن به فینال را داشت حالا با صبر و حوصله تاکتیکی بازیکنان به خواسته اش رسید.

صبری که روی سکوهای هواداری پرسپولیس نیز تاثیر گذاشته است. تماشاگران این تیم تا آخرین ثانیه از بازی های این تیم در فصل جاری نیز امیدوار به کسب پیروزی هستند و دست از تشویق بر نمی دارند.

پروفسور سرخ ها هیجان را از ساق پاهای بازیکنانش گرفت تا آنها با مغز خود بازی کنند. برانکو ایوانکوویچ در آخرین مصاحبه خود مدعی شده بود تیمش نسبت به گذشته پاس‌هاس صحیح بیشتری را رد و بدل می کند و میزان موقعیت خطرناکی که در اختیار حریفانش قرار می دهد کمتر از فصل گذشته است.

پرسپولیس با همین سبک توانسته است مقابل مولتی میلیاردرهای حاشیه خلیج فارس قد علم کند و امیدوار است با همین فرمول نیز به فینال برسد تا اژدهای شرق آسیا را با صبر خودش مغلوب کند. تیمی که به خوبی فلسفه اش را با صبر و حوصله در زمین پیاده می کند و دیگر خبری از هیجان و استرس در بین بازیکنانش دیده نمی شود.