به گزارش پارس نیوز، بعد از آنکه بحران اخیر باواریایی‌ها با باخت 3 بر صفر شنبه مقابل بورسیامونشن‌گلادباخ به اوج رسید، شایعاتی در ارتباط با بحث مربیگری سرخ‌پوشان مونیخی شنیده شد.

در همین ارتباط روزنامه  بیلد ام زون‌تاگ گزارش کرد مدیران باشگاه قدرتمند و پرافتخار ژرمن‌ها به همکاری احتمالی با «زین‌الدین زیدان» فکر می‌کنند.

این نشریه افزود در آغاز تابستان سال جاری «نیکو کواچ» اینتراخت فرانکفورت را ترک کرد و مسئولیت فنی بایرنی‌‌ها را پذیرفت.

اما در هفته‌های اخیر نتوانسته نتایج مطلوبی بگیرد.اوج ناتوانی او در بازی با گلادباخ دیده شد که تیم پرستاره تحت هدایتش در بازی خانگی مقابل حریف زانو زد.

مطابق آنچه این نشریه نوشته، در صورتی که وضعیت کنونی ادامه یابد، بایرنی‌ها همکاری با مربی کروات را به اتمام می‌رسانند و در آنصورت مجبور خواهند بود که جانشینی انتخاب کنند. ازاین رو احتمالا بحث حضور زیدان در بایرن مطرح می‌شود.

این مربی البته آنگونه که رسانه‌های انگلیسی گزارش کرده‌اند، به عنوان گزینه جانشینی «ژوزه مورینیو» در منچستریونایتد نیز مطرح شده است.

با این حال مدیر برنامه‌اش در مصاحبه با روزنامه فرانسوی ژورنال دودی‌مانش عنوان کرده بحث فعالیت کاری موکلش در فصل جاری، به هیچ‌وجه مطرح نیست.زیرا «زیزو» به استراحت و ریکاوری ذهنی و جسمی خواهد پرداخت.