به گزارش پارس نیوز، 

گواردیولا که تیمش در مرحله یک چهارم نهایی توسط لیورپول حذف شد، با حمایت از شاگردان سابقش در بایرن مونیخ و ابراز امیدواری برای صعود آنها به فینال، گفت: «در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها نه ما (منچسترسیتی) حضور داریم و نه بارسلونا. پس من طرفدار بایرن مونیخ هستم. من امیدوارم که این تیم شانسی که لایقش هست را به دست آورد.»

گواردیولا در ادامه به یک واقعیت اشاره داشت و آن این بود که در میان تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی تنها بایرن مونیخ در لیگ داخلی‌اش صدرنشین است در حالی‌ که تیم‌های دیگر با صدر جدول فاصله زیادی دارند: «لیورپول و منچسترسیتی 17 امتیاز، رئال مادرید و بارسلونا 15 امتیاز دارند و بیشتر از آن فاصله رم با یوونتوس با 21 امتیاز است.»

او تأکید کرد: «با همه اینها، هیچ یک از این صدرنشینان در نیمه‌نهایی حضور ندارند. با این حال ما در این فصل نسبت به فصل گذشته در لیگ قهرمانان بسیار بهتر کار کردیم.»

گواردیولا و شاگردانش فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با قبول شکست مقابل موناکو خیلی زود حذف شدند اما در این فصل آنها تا مرحله یک چهارم نهایی بالا آمدند و با قبول شکست 5 بر یک برابر لیورپول در مجموع دو دیدار از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.