به گزارش پارس نیوز، صنعت نفت آبادان با حذف استقلال خوزستان دست به کاری بزرگ زد و دومین تیم لیگ برتری را از جام حذفی بیرون انداخت. پارس جنوبی و استقلال و پدیده سه تیم دیگری بودند که مثل صنعت نفت در یک شانزدهم حریفی از لیگ برتر را داشته و شکستش داده اند. با این وجود صنعت نفت مانند پدیده دومین حریف لیگ برتری را حذف کرد.


نفت آبادان فصل قبل هم با وجود بازی ها و حریفان دشوار در جام حذفی عملکردی خوب داشت. این تیم در مرحله سوم رقابت های جام حذفی یک حریف سخت به نام سپاهان داشت اما توانست با تک گل مگنو باتیستا که در دقیقه 9 بازی به ثمر رسید از این مرحله صعود کند. صنعت نفت در یک هشتم نهایی به داماش گیلان خورد و این تیم را در وقت اضافه و با گل دقیقه 120 لوسیانو پریرا شکست داد تا در یک چهارم نهایی حریف پرسپولیس شود. صنعت نفت اما دست به کار بزرگی زد و پرسپولیس را با تمام ستاره هایش در تهران حذف کرد و به جمع 4 تیم پایانی راه یافت. آن ها در این بازی جذاب که در پایان صدو بیست دقیقه یک بر یک مساوی شد در ضربات پنالتی حذف کرد. گادوین منشا، علی علیپور و سیامک نعمتی پنالتی ها پرسپولیس را هدر دادند تا نفت حریف استقلال شود.


صنعت نفت در مرحله نیمه نهایی به آماده ترین استقلال آن دوران خورد که به شدت دنبال قهرمانی درجام حذفی بود و در نهایت در زمین خودش با شکست دو بریک از دور رقابت ها کنار رفت.


حالا صنعت نفت باردیگر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کرده است. این در این مرحله به یکی از تیم های سپاهان، پدیده ، صنعت نفت آبادان، مس کرمان ، داماش گیلان، برنده استقلال و سایپا و برنده بازی یکی از دوتیم (پرسپولیس-نود ارومیه) با سپیدورد خواهد خورد. با توجه به تیم های خوبی که در این مرحله حضور دارند هر کدام از آن ها می تواند  بازی سختی برای این تیم باشد. با این وجود نفت که در جام حذفی برخلاف لیگ برتر نتایج خوبی گرفته حالا با حذف تراکتورسازی پرستاره و تیم جوان و دونده استقلال خوزستان امیدوار است که با یک برد دیگر به جمع چهارتیم پایانی جام حذفی برسد. کاری که فصل گذشته انجام شد و آبادانی ها امیدوارند با حضور پائولو سرجیوی پرتغالی بتوانند این بار به فینال بازی ها برسند.