به گزارش پارس نیوز، 

مرتضی فنونی زاده در خصوص پیروزی سه بر یک پرسپولیس در بازی برگشت مقابل الدحیل قطر که منجر به صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شد گفت: به نظرم هیچ چیزی جز خسته نباشید جانانه به بازیکنان پرسپولیس نمی‌توان گفت. آنها مردانه جنگیدند و کلاس بالای فوتبال را از خودشان نشان دادند. پرسپولیس یک بازی بی نقص را نشان داد و گلی هم که خورد اتفاقی بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: واقعا نگران پرسپولیس بودم این تیم بازیکنی روی نیمکت نداشت. اما برانکو ایوانکوویچ بار دیگر نشان داد بزرگترین مهره و نقطه قوت نیمکت پرسپولیس است.

وی درباره تاکتیک پرسپولیس مقابل تیم قدرتمند الدحیل اذعان داشت: برنامه ریزی دقیق کادر فنی پرسپولیس و آرامش فکری که بازیکنان داشتند باعث شد تا با وجود اینکه نیمه اول یک گل خوردند و عقب افتادند باز هم خودشان را آماده بردن نگه دارند. آنها به پیروزی ایمان داشتند و این اتفاق بزرگ هم افتاد. پرسپولیس مقابل تیمی بازی کرد که سرمایه گذاری بسیار زیادی برای قهرمانی در آسیا کرده بود. کاری که پرسپولیس مقابل الدحیل انجام داد کارستان بود.

فنونی زاده درباره بازی‌های سخت پرسپولیس در مهرماه سال جاری خاطرنشان کرد: چیزی برای پرسپولیس تمام نشده است. این تیم باید همینطور پیش برود تا به خواسته هایش برسد. قهرمانی در ایران برای پرسپولیس غیر ممکن نیست و این تیم می تواند پس از سال ها به قهرمانی در آسیا هم برسد. پتانسیلی که تیم پرسپولیس نشان داد به قدری بود که همه را نسبت به رسیدن جام در آسیا امیدوار کرد.

وی در پایان درباره دیدار پرسپولیس مقابل السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: این تیم بازیکنان بزرگی همچون ژاوی و گابی دارد. آنها خیلی سرمایه گذاری کرده‌اند و چیزی کمتر از الدحیل ندارند. بعید می دانم پرسپولیس هم مثل استقلال دچار اشتباه شود و مقابل این تیم ببازد. اما به هر حال باید حواسشان را جمع کنند تا در شرایطی که می توانند یک پای فینال باشند حذف نشوند.