به گزارش پارس نیوز، لیگ برتر فوتبال ساحلی که از اردیبهشت ماه با حضور 12 تیم شروع شده بود، به هفته های پایانی خود نزدیک شده و فردا این رقابت ها به ایستگاه بیست ویکم می رسد. امسال لیگ فوتبال ساحلی برای اولین بار زیر نظر سازمان لیگ برگزار شد و به همین خاطر پویایی و نظم بهتری نسبت به گذشته داشت و تیم های شرکت کننده نیز بسیار راضی بودند.


مسابقات هفته بیست و یکم در شرایطی فردا برگزار می شود که تیم پارس جنوبی بوشهر با 50 امتیاز و 3 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی گلساپوش یزد صدرنشین رقابت ها است و این شانس را دارد تا در بازی با شهرداری بندرعباس که ساعت 18 روز جمعه در بوشهر برگزار می شود،به پیروزی برسد و قهرمانی اش را یک هفته مانده به پایان بازی ها مسجل کند.


در رقابت های امسال تیم های پارس جنوبی بوشهر، گلساپوش یزد و شهرداری بندرعباس رقابت تنگاتنگی باهم داشتند و حالا بازی پارس جنوبی و شهرداری بندر عباس برای تیم بوشهری بسیار اهمیت دارد.  


اکبر فرید، سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در این باره به "ورزش سه" گفت: ما بسیار امیدوار هستیم تا در بازی فردا به برد برسیم و قبل از پایان مسابقات قهرمانی مان را جشن بگیریم. به حمایت هواداران مان بسیار امید داریم. از آنها می خواهیم تا فردا به ورزشگاه بیایند و با تشویق تیم پارس جنوبی زمینه را برای قهرمانی تیم یک هفته قبل از پایان مسابقات فراهم کنند. امیدوارم با حمایت هواداران بچه ها نیز مثل همیشه بازی خوبی انجام دهند و با کسب برد به هدفی که داریم دست پیدا کنیم. 


گفتنی است، دیدار فوتبال ساحلی پارس جنوبی و شهرداری بندرعباس ساعت 18روز جمعه در ورزشگاه ساحلی شهر بوشهر برگزار می شود.