پرسپولیس در دیدار برابر گسترش فولاد در آخرین ثانیه ها از شکست گریخت و با گلی که سیامک نعمتی به دست آورد توانست یک امتیاز ارزشمند را دشت کند.

سرخ پوشان پایتخت بار دیگر در دقایق پایانی موفق به گلزنی شدند. تیم برانکو پیش از این دیدار برابر مشکی پوشان، پارس جنوبی جم و سپیدرود هم در دقایق پایانی موفق شدند تساوی را با پیروزی عوض کنند و 9 امتیاز حیاتی را به دست آوردند.

14 گل از 32 گل پرسپولیس در لیگ در 20 دقیقه پایانی به ثمر رسیده است و این به خوبی نشان می دهد که تیم برانکو از نظر بدنی بسیار آماده است و مارکو سهم بسزایی در این آمادگی دارد.

پرسپولیس در آخرین ثانیه های بازی بوی گل می دهد. شکست دادن تیم برانکو به آرزوی بزرگ برای هر تیم لیگ برتری تبدیل شده است و بیشتر تیم ها چه در خانه خود و چه در آزادی بازی دفاعی و بسته را در دستور کار خود قرار می دهند و این کار سرخ پوشان را سخت می کند.

 

تیم برانکو نشان داده که تا آخرین ثانیه های بازی بوی گل می دهد و هر لحظه این احتمال وجود دارد که دروازه حریفان را باز کند و این نکته ای مهم و مثبت به شمار می آید و نشان می دهد که چرا سرخ پوشان در صدر جدول رده بندی جای دارند و چرا شانس نخست کسب عنوان قهرمانی هستند.