به گزارش پارس نیوز، زهرا نعمتی که امیدوار است در سومین دوره بازی‌های پارا آسیایی نیز بدرخشد، اظهار داشت: هنوز خستگی بازی‌های آسیایی جاکارتا را به تن دارم، اما با دعای خیر مردم و روحیه‌ای که از آنها می‌گیرم، پرامید، پر توان و جنگنده‌تر برگشته‌ام. 
وی درباره تاثیر مثبت تجربه بازی‌های آسیایی در رقابت‌های پارا آسیایی گفت: تجربیات این بازی‌های به من کمک خواهد کرد، چراکه یک بار دیگر این فضا را تجربه کرده‌ام و هرچند خاطرات خیلی خوشایندی برای من نداشت، اما سعی می‌کنم به خاطرات ناخوش را فراموش کرده و همه توجهم را به بازی‌های پارا آسیایی متمرکز کنم. قطعا تجربیاتی که داشتم کمک خواهد کرد تا بتوانم راحت تر به فعالیتم ادامه دهم.
بانوی طلایی بازی‌های پارا آسیایی و پارالمپیک با بیان این مطلب که از لحاظ روحی وضعیت خوبی دارد، خاطرنشان کرد: اگرچه از لحاظ روی شرایط خوبی دارم، اما لحاظ جسمی هنوز به ریکاوری خوبی دست پیدا نکرده‌ام. با این حال ناامید نیستم و قطعا همه تلاشم را برای کسب بهترین عملکردم خواهم کرد. 
وی ادامه داد: یک ورزشکار ممکن است خواسته یا ناخواسته بارها و بارها شکست را تجربه کند و طعم تلخ آنرا بچشد، در بازی های پارا آسیایی نیز ممکن است هر اتفاقی رخ دهد، اما قشنگی ورزش به این است که می توانی دوباره بلند شده، شروع کنی و هیچگاه ناامید نشوی. 
نعمتی اظهار داشت: برای این بازی ها نیز همه تلاشم را خواهم کرد و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد و اگر باز هم اتفاقات ناخوشایندی رخ دهد، قطعا خودم را ناراحت نخواهم کرد، چون به خدا توکل و همه تلاشمان را کرده ایم و امیدواریم اتفاقات خوبی رخ دهد. امیدوارم دل های مهربان مردم کشور عزیزم را شاد کنم.