به گزارش پارس نیوز، 

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تقدیر از «مجتبی محمدی» سرباز فداکار حادثه تروریستی اهواز در سالن کوثر این سازمان، گفت: این جلسه برای تجلیل از یک قهرمان حقیقی تشکیل شده است.

وی در ادامه «وقار و آرامش در بحران و فتنه‌ها»، «صبوری و بردباری در آزمایش‌ها و مشکلات»، «عدالت در برخورد با دشمنان»، «شکرگذاری در زمان آرامش و رفاه»، «قناعت در رزق و روزی»، «عدم خود تحمیلی به دیگران»، «به زحمت انداختن خود برای آسایش دیگران» و «آسایش و راحتی در مواجهه با دیگران» را ۸ ویژگی‌ مومن در نگاه امام صادق (ع) عنوان و تصریح کرد: بسیاری از این خصوصیات در برادر عزیز مجتبی محمدی مشاهده شد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی تاکید کرد: در زمانی که تیراندازی صورت گرفت و بوی کشته شدن می‌آمد سرباز فداکار آقای مجتبی محمدی با متانتی خاص بحران را مدیریت کرد و کار حماسی، ایثارگرانه و ماندگاری را از خود به نمایش گذاشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه آقای مجتبی محمدی صبور بود و خود را به جای دیگران به رنج انداخت، گفت: اگر ایشان در گوشه‌ای پناه می‌گرفت نیز کسی توقعی نمی‌ داشت اما این اقدام آقای محمدی تشکر ملی و تحسین آزادگان جهان را برانگیخت.

وی خطاب به این سرباز فداکار تصریح کرد: آقای محمدی! قهرمان شدن کار سختی است اما قهرمان ماندن کار بسیار سخت‌تری است. شما باید تلاش کنید این مدال افتخار را با پایبندی به دستورهای دینی، اخلاقی و وظیفه‌شناسی تا پایان عمر حفظ کنید.