به گزارش پارس نیوز، در روز های اخیر شنیده شد که فدراسیون والیبال ایران و شخص ضیایی با ارسال نامه ای به کنفدراسیون والیبال آسیا خواهان برکناری محمد رضا داور زنی رئیس سابق فدراسیون والیبال از سمت های بین المللی اش شده و این موضوع در چند روز اخیر سر وصدای زیادی به پا کرد.

هنوز سندی مبنی بر نامه ارسالی فدراسیون والیبال از سوی رسانه ها منتشر نشده است و مسئولان فدراسیون هم در این باره اظهار نظری نداشته اند.

محمود افشار دوست دبیر سابق فدراسیون والیبال صبح امروز در گفتگو با رادیو ورزش در مورد شایعات اخیرگفت: من در مورد این موضوع از خبرنگاران داخلی شنیدم و اطلاع دقیقی ندارم اما زمانیکه برای مسابقات ای وی سی کاپ به عنوان ناظر حضور داشتم چیزی در اینباره به بنده گفته نشد ضمن اینکه بنده بعد از شنیدن شایعات در ایینباره با شان ری دبیر کل کنفدراسیون والیبال حرف زدم که او گفت چنین نامه ای بدست ما نرسیده است.

افشار دوست در ادامه گفت: عضویت در مجامع بین المللی والیبال با انتخابات صورت گرفته است و هر 4 سال یکبار است و بدون تردید داور زنی تا پایان دوره 4 ساله در سمت های خود باقی خواهد ماند ضمن اینکه بعید می دانم از ایران نامه ای با این مضمون به کنفدراسیون آسیا رفته باشد.

لازم به ذکر است محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان در مجمع سالیانه کنفدراسیون والیبال آسیا به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی انتخاب شد و طی حکمی از سوی رئیس کنفدراسیون آسیا به عنوان نایب رئیس در منطقه مرکزی این قاره (رئیس منطقه مرکزی) منصوب شد که در اردیبهشت 96 و در جلسه هیأت رئیسه به صورت رسمی و دائمی به عنوان نایب رئیس قاره آسیا و رئیس منطقه آسیای مرکزی انتخاب و معرفی شد.

انتخابات بعدی قرار بود در سال 2019 برگزار شود که به احتمال فراوان به 2020 منتقل خواهد شد و با این حساب داور زنی تا همان تاریخ در بر کرسی های بین المللی خود باقی می ماند.

باید دید در روز های آتی سندی مبنی بر نامه ارسالی فدراسیون به آسیا برای برکناری داور زنی منتشر می شود یا خیر ؟ هر چند که تا پایان دوره در صورتیکه نامه هم ارسال شده باشد داور زنی کماکان باقی خواهد ماند.