به گزارش پارس نیوز، 

رضا حسن نژاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس، درباره  800 میلیون تومان هزینه بازی های قهرمانی جوانان بلغارستان بیان کرد :در جلسه ای که فدراسیون با حضور هیئت رئیسه برگزار کرد نظری دبیر فدراسیون بوکس گزارشی از هزینه های صرف شده  تیم ملی جوانان  ارائه داد ؛که پس از آن شایعه شد که برای سفر تیم ملی جوانان به قهرمانی جهان  بلغارستان 800 میلیون تومان هزینه شده است . با توجه به  اینکه  من در جریان هزینه های  صرف شده فدراسیون بوکس هستم عنوان می کنم که  فدراسیون بوکس مبلغ  800 میلیون تومان تنها  برای سفر به قهرمانی جوانان جهان بلغارستان خرج نکرده است بلکه این مبلغ تمام هزینه ای است که فدراسیون بوکس از سال 96 انجام داده است . کل هزینه اعزام تیم ملی جوانان به بازی های قهرمانی جهان 200 میلیون تومان بوده است. تیم ملی در این مدت به مسابقات و اردو های مختلفی  اعزام شده است . اگر فدراسیون به دنبال نتیجه گرفتن  در مسابقات است باید هزینه کند تا بتواند بازیکنان خوبی به  تیم ملی بزرگسالان بوکس تزریق کند. 

او افزود : ایران برای اولین بار وارد قهرمانی جوانان جهان شده بود و این تجربه خوبی برای بازیکنان و مربی است . حضور ایران در قهرمانی جوانان بلغارستان نقطه قوتی برای بوکس  محسوب می شود .اگر می خواهیم بوکسور های خوبی برای رده بزرگسالان داشته باشیم باید به رده تیم های پایه اهمیت داد و حتی مربی خارجی برای این تیم پایه استخدام کرد .

حسن نژاد درباره اقدامات فدراسیون بوکس گفت :فدراسیون در حال حاضر به استان ها اهمیت بیشتری  می دهد و تعامل خوبی برقرار شده است. یکی دیگر از اقدامات فدراسیون برگزاری مسابقات منطقه ای است .در زمان ریاست ثوری بوکس توانسته پیشرفته مدیریتی خوبی کند . رئیس فدراسیون بوکس در خراسان رضوی سند توسعه بوکس را ارائه داد که می تواند به پیشرفت بوکس ایران کمک زیادی کند . 

حسن نژاد در پایان بیان کرد: در جلسه هیئت رئیسه  قرارشد  با مربی ازبکستانی صحبت شود اما هنوز اطلاعات دقیقی راجع به این مساله ندارم  و تا جایی که اطلاع دارم در حال حاضر فدراسیون تنها همین گزینه را برای سر مربی یم ملی جوانان  در نظر دارد.

انتهای پیام/