به گزارش پارس نیوز، 

دیداری که از ساعت 18 و 30 به وقت ایران برگزار آغاز شد. تیم ملی والیبال ایران این دیدار را با ترکیب سعید معروف، فرهاد قائمی، امیر غفور، سید محمد موسوی،میلاد عبادی پور و مهدی مرندی آغاز کرد. مردان والیبال ایران با پیراهن های سفید رنگ مقابل پورتوریکوی قرمز پوش به میدان رفته بودند.

در ست نخست این مسابقه تیم ملی والیبال کشورمان موفق شد با حساب 25 بر 19 مقابل حریف خود به برتری برسد. تیم ملی والیبال ایران در ست نخست این مسابقه 18 حمله کرد و  سه امتیاز نیز بادفاع بدست آورد. بازیکنان ایران در این ست نسبت به حریف خود پرخطاتر بودند اما از همان ابتدا برتری خود را به حریف دیکته کردند و تا پایان ست برتری خود را حفظ کردند. در این ست مسابقه ، فرهاد قائمی امتیاز اورترین بازیکن ایران بود که موفق شده بود 6 امتیاز برای ایران کسب کند. 

ایران 3- پورتوریکو صفر /  والیبال ایران گام نخست را محکم برداشت

در ست دوم این مسابقه باز هم برتری با تیم ملی ایران همراه بود. شاگردان ایگور کولاکوویچ از همان ابتدا نشان دادند که تیم برتر این میدان هستند و با کسب چند امتیاز پیاپی اختلاف امتیاز بالا ایجاد کرده و این اختلاف امتیاز را در اغلب دقایق این ست حفظ کردند. 

در پایان ست دوم این دیدار نیز پیروزی برای تی ملی والیبال ایران بود جایی که شاگردان کولاکوویچ راحت تر از ست اول و با امتیاز 25 بر 14 برنده ست دوم شدند.

در ست سوم ایگور دست به یک تعویض زد و محمدرضا حضرت پور را جانشین مهدی مرندی در پست لیبرو کرد. علی شفیعی نیز از ابتدای ست در ترکیب تیم ایران قرار داشت. در ست سوم تیم پورتوریکو که دو ست قبلی را باخته بود آغاز بهتری نسبت به دو ست قبل داشت و در تلاش بود که بتواند تیم برتر میدان باشد. اما بازیکنان ایران اجازه عرض اندام به حریف سخت کوش خود نمی‌دادند. 

ایران 3- پورتوریکو صفر /  والیبال ایران گام نخست را محکم برداشت

در نهایت این تیم ایران بود که باز هم توانست تیم برتر میدان شود و در پایان ست سوم با حساب 25 بر 18 تیم پورتوریکو را شکست داده و در مجموع با حساب 3 بر صفر برنده این دیدار شود.

تیم ملی والیبال ایران  در بازی  بعدی خود در رقابت های والیبال قهرمانی مردان جهان، باید فردا شب به مصاف تیم میزبان این رقابت ها یعنی بلغارستان برود. 

انتهای پیام/