به گزارش پارس نیوز، 

روزبه وثوق احمدی، رئیس مستعفی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره آخرین وصعیت استعفایش از این کمیته بیان کرد: روز گذشته جلسه ای با مهدی تاج داشتم و با رئیس فدراسیون فوتبال درباره بحث استعفایم صحبت کردم. قرار شد او این موضوع را بررسی کرده و نظراتش را به من بگوید.

او درباره احتمال مخالفت تاج با استعفایش از کمیته تعیین وضعیت گفت: در این صورت باید بار دیگر با تاج صحبت کنم چرا که شرایط کاری برای من سخت شده است. شغل اصلی ام وکالت است و کمیته تعیین وضعیت وقت زیادی از من می گیرد. سایر عوامل تاثیرگذار در استعفا کردن من هم باید بین خودم و فدراسیون بماند.

وثوق احمدی درباره اینکه شنیده می شود مزاحمت برخی اشخاص، باشگاه ها و فشار برخی نهادها برای اجرا نشدن احکام کمیته تعیین وضعیت عامل اصلی استعفا کردن او است، اظهار داشت: تاکنون هیچ کس مزاحم کار ما نشده است. این موضوع هم که نهادی روی ما فشار آورده است به شدت تکذیب می کنم. همیشه به عنوان شخصی مستقل کار کرده ام و کمیته تعیین وضعیت هم مستقل است که هیچ وقت نهادی به ما فشار نیاورده است.

او درباره اینکه با توجه به عملکردش در کمیته تعیین وضعیت و نوپا بودن این کمیته در صورت پذیرش استعفایش از سوی مهدی تاج آیا فرد دیگری می تواند بار کمیته تعیین وضعیت را به دوش بکشد یا خیر، گفت: مقررات کمیته تعیین وضعیت به تصویب رسیده است. از زمانی هم که احمدرضا براتی به کمیته تدوین مقررات فدراسیون آمده تغییرات خوبی در بخش اساسنامه و آئین نامه کمیته های فدراسیون ایجاد کرده است. مهدی تاج هم همواره از فعالیت های کمیته تعیین وضعیت حمایت خوبی داشته و امیدوارم در صورت پذیرفته شدن استعفایم فردی که جای من به این کمیته می آید با قدرت کار کند و کمیته تعیین وضعیت به راه خود ادامه دهد.

رئیس مستعفی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره اینکه اگر به هر دلیلی مهدی تاج در شرایط فعلی نظری نسبت به استعفای او ندهد و خواستار ادامه حضورش در کمیته تعیین وضعیت باشد چه اتفاقی رخ می دهد، گفت: همچنان صبر می کنم تا رئیس فدراسیون فوتبال نظرش را درباره استعفای من اعلام کند. مشکلاتم را با تاج مطرح کرده ام. او هم مرا می شناسد و می داند دنبال بهانه جویی نیستم. بدون شک رئیس فدراسیون با بررسی دلایلم درباره استعفا کردنم نظرش را اعلام می کند.


انتهای پیام/