به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، زلاتکو کرانچار، رضا شاهرودی، سهراب بختیاری زاده، تونچی و رضا چلنگر با حضور در مرکز ملی فوتبال با مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست که دبیرکل فدراسیون فوتبال هم در آن حضور داشت، استیلی و کرانچار ضمن تقدیر از حمایت های صورت گرفته از تیم ملی امید توسط فدراسیون فوتبال، گزارش مفصلی از روند فعالیت های این تیم در هفته های گذشته،اردو و دو مسابقه دوستانه با تیم ملی امید عراق در اربیل  و همچنین برنامه سفر به اردوی تدارکاتی در چین را ارائه کردند.

هدف گذاری مهم صورت گرفته درباره تیم ملی امید که با گزینش بازیکنان زیر 21 سال برای حضور در بازی های آسیایی در اندونزی شکل گرفته، از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود که حاضران با تاکید بر ضرورت توجه به دورنمای المپیک 2020، ابراز امیدواری کردند تیم شایسته فعلی بتواند با کسب تجارب ارزشمند حضور در جاکارتا و دیگر میدان های مهم، رویای حضور در المپیک توکیو را محقق سازد.

همچنین زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی امید در این نشست عنوان کرد: حضور تیم زیر 21 سال در جاکارتا می تواند یک جنبه رقابتی داشته باشد و این تیم خود را برای حضور در مقدماتی المپیک آماده کند. با این وجود؛ به طور حتم با جاه طلبی لازم به اندونزی می رویم.

وی افزود: دیدار دوستانه با عراق به من نشان داد می توانیم به این تیم پرامید و با استعداد اعتماد کنیم. نباید فراموش کنیم که عراق با تیم زیر 23 سال به مصاف ایران آمده بود ولی در کل ما بهتر از حریف بودیم.

در ادامه رییس فدراسیون فوتبال هم با تقدیر از تلاش کادر فنی،سرپرستی و بازیکنان تیم ملی امید در اردوهای اخیر، ابراز امیدواری کرد با هدف گذاری صورت گرفته،این تیم بتواند تا زمان برگزاری رقابت های مقدماتی المپیک به اوج آمادگی برسد.

 

انتهای پیام/