به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت 18:45 در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال السد قطر می رود.

در راستا کارشناسان فوتبال قطر درباره این دیدار راهکارهای خودشان را برای پیروزی السد مقابل شاگردان برانکو اعلام کردند که به شرح زیر است:

*ماجد الخلیفی(کارشناس شبکه الکاس قطر): نباید پرسپولیس را دست کم بگیرید

ماموریت آسانی پیش رو السد وجود ندارد چون پرسپولیس هم به دنبال صعود است. در نتیجه شانس هر دو تیم برای راه یابی به فینال یکسان است. اگرچه تیم ایرانی برخی از بازیکنانش در این دیدار حضور ندارد اما نشان داده که تیم باثباتی است و نباید السد رقیب را دست کم بگیرد.

*عبید جمعه(مربی سابق قطری و کارشناس شبکه الکاس): باید پرسپولیس را غافلگیر کنید

باید در یک ربع اول بازی دروازه پرسپولیس را باز کنید. غافلگیری رقیب در ابتدای بازی و گرفتن نتیجه خوب در در بازی خانگی می تواند کار را برای صعود السد در تهران آسان کند. البته باید خط دفاع السد نیز مواظب بازیکنان خطرناک پرسپولیس باشد مخصوصا اینکه تیم ایرانی به ضدحملات دلبسته است.

*عبدالقادر المغیصیب(مربی قطری): السد باید 180 دقیقه تمرکز کند

السد در این بازی باید تمرکز بالا داشته است و از بازی الدحیل درس بگیرید. الدحیل 20 دقیقه پایانی در دیدار برگشت تمرکز خود را از دست داد در نتیجه بازی را باخت. باید بازکنان السد 180 دقیقه کامل تمرکز داشته باشند.