به گزارش پارس نیوز، 

مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشورمان درباره‌ی اینکه مشمول قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها می‌شود، اظهارکرد: به هیچ وجه بازنشسته نیستم و حداقل ۶ الی هفت سال باقی مانده تا به سن  بازنشستگی که ۳۰ سال است برسم و به اشتباه نامم را در لیست بازنشسته‌ها گذاشته اند. آن‌ها موی‌های سفید من را دیده اند و فکر کردند من بازنشسته ام در صورتی که اصلا چنین چیزی صحت ندارم.

او در ادامه افزود: خبر‌های خوبی از بازیکنانمان در رقابت‌های بین المللی در آینده خواهید شنید، روی بازیکنان سرمایه گزاری خوبی شده است و هیات‌های استانی و... حمایت‌های خوبی از این بازیکنان کرده اند. به عنوان مثال از سینا مقیمی و شاهین خالدان خبر‌های خوبی را شنیدیم و اینکه بیشتر بازیکنان علاقه‌ فراوانی دارند که در مسابقات بین المللی حضور یابند و نگرش حرفه‌ای که ما به دنبالش بودیم در بین بازیکنان و خانواده‌ها به وجود آمده است. اما مشکلات اقتصادی موجود در کشور و هزینه‌های بالای اعزام بازیکن به خارج از کشور باعث شده بازیکنان تنیس نتوانند در اکثر مسابقات شرکت کنند. بازیکنان ما در مسابقات تنیس فیوچرز عملکرد‌های قابل قبولی را داشتند و این باعث می‌شود که انگیزه‌ی سایر ورزشکاران که می‌خواهند وارد رشته تنیس شوند افزایش یابد و همچنین اعزام بازیکنان به مسابقات آسیایی جاکارتا باعث شد انگیزه بازیکنان ملی پوش تنیس کشورمان ۲ برابر شود.

وزارت ورزش و کمیته المپیک کمک‌های فراوانی به فدراسیون تنیس کرده اند

رئیس فدراسیون تنیس کشورمان درباره کمک‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان با توجه به شرایط اقتصادی که در کشور وجود دارد، حمایت‌های خیلی خوبی را در حد توان به فدراسیون تنیس کرده است. از سلطانی فر وزیر ورزش و فرامرزیان معاون او هم تشکر می‌کنم که در زمان برگزاری بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ با حمایتشان روحیه مان افزایش دادند. تا به امروز حدود ۸۵ درصد بودجه سالیانه که باید به فدراسیون‌ها داده می‌شد پرداخت شده است که از این بابت از صالحی امیری رئیس کمیته المپیک هم کمال تشکر را دارم.

شایسته در ادامه افزود: باتوجه به رابطه‌ی خوبی که بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک وجود دارد مطمئن هستم تمامی فدراسیون‌ها می‌توانند بهترین عملکرد را داشته باشند تا ورزشکاران هر رشته‌ی ورزشی که از کشورمان در رقابت‌های بین المللی حضور می‌یابند بتوانند دست پر به کشور باز گردند. همچنین از مقام معظم رهبری هم کمال تشکر را دارم که در دیدار اخیرشان با مدال آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا باعث شدند انگیزه و روحیه‌ی تمامی ورزشکاران افزایش یابد و این دیدار نقطه‌ی عطفی در ورزش کشور بود.

استعدادیابی در فدراسیون تنیس در سطح خوبی قرار دارد

شایسته درباره‌ی استعدادیابی در فدراسیون تنیس گفت: استعدایابی را در مناطق مختلفی از کشور برگزار کرده ایم و مسابقات رسمی ماه گذشته در کرج بین استعداد‌هایی که کشف شده بودند برگزار کردیم و ماه آینده در تهران دومین دوره این مسابقات را برگزار می‌کنیم. از سال گذشته هم مسابقات زیر ۱۰ سال را برنامه ریزی کردیم که در حال برگزاری است و در طول سال مسابقات مختلفی را برای آن‌ها برنامه ریزی کرده ایم. همچنین این بازیکنان را صاحب رنکینگ در کشور کرده ایم که انگیزه شان بیشتر شود و تلاششان را بیشتر کنند و امیدوارم بتوانیم در آینده بازیکنان خوبی به تنیس کشور تحویل دهیم.


انتهای پیام/