به گزارش پارس نیوز، 

مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران به هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی امروز سه‌شنبه در هتل المپیک با حضور ورزشکاران و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد.

حمیده عباسعلی نماینده تیم ملی بانوان کاراته در صحبت‌های خود، اظهار داشت: مراسم باشکوهی برگزار شد این دوره نسبت به سال‌های قبل بهتر بود، اینکه همه ورزشکاران را حمایت می‌کنند این یک امید است برای ورزشکاران و این اتفاق باعث می‌شود همه نفرات اعزامی به اندونزی با روحیه بالا برای درخشیدن در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

وی در مورد شعار کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی، گفت:‌ شعار یک ملت، یک صدا من فکر می‌کنم این شعار نشان‌دهنده این است که دعای یک ملت بدرقه راه ورزشکاران است. ما هم قول می‌دهیم که همه یکصدا شویم تا بتوانیم واقعاً آن طور که باید از ایران دفاع کنیم.

عباسعلی در پاسخ به این سوال که چه قولی به مردم می‌دهید،‌گفت: من معمولاً قول کسب مدال نمی‌دهم اما تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین اتفاق برای ایران و خودم رخ بدهد.

دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا در پاسخ به این سوال که کاراته دوره قبل در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی را کسب کرد این دوره فکر می‌کنید چه نتیجه‌ای برای کاراته رقم بخورد، گفت:‌ 4 سال از بازی‌های آسیایی اینچئون گذشت من در آن رقابت‌ها مدال طلا کسب کردم امسال با توجه به اینکه کاراته المپیکی شده خیلی چیزها تغییر کرده است. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و دو هفته پیش در مسابقات قهرمانی آسیا نیز توانستم مدال طلا را کسب کنم امیدوارم که همه بانوان اعزامی به اندونزی به خصوص کاراته‌کاها بتوانند با درخشش در این رویداد پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورند.

عباسعلی در پاسخ به این سوال که حمایت مسئولان از ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی چطور بود،‌گفت:‌ به هر حال همه تلاش می‌کنند بهترین اتفاق رخ دهد ما هم نیاز به حمایت مسئولان ورزش داریم،‌مراسم امروز یک انگیزه‌ای به ورزشکاران داد امیدوارم اتفاق‌های خوبی در اندونزی رخ بدهد.

انتهای پیام/