به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، عرفان صلواتی ملی‌پوش اعزامی ایران به المپیک جوانان بوینس‌آیرس گفت: من در رقابت های قهرمانی آسیا در ژاپن موفق شدم کسب سهمیه کنم و این برای نخستین بار است که دو ورزشکار ایرانی به صورت مستقیم راهی این بازیها می شوند. امیدوارم هر دو نماینده ایران بتوانیم در آرژانتین کسب موفقیت کنیم و نام خود را در تاریخ تیراندازی به ثبت برسانیم.

وی ادامه داد: در این مدت که فرصت داشتم تمرینات خوبی را سپری کردم و از عملکرد خود راضی هستم. ما به دنبال تمرین و موفقیت هستیم و باید در آرژانتین به آنچه استحقاقش را داریم، برسیم.

صلواتی در پایان گفت: از همه کسانی که در این مدت به من کمک کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم من و امیر سیاوش ذوالفقاریان به عنوان نمایندگان تیراندازی بهترین نتیجه را در آرژانتین بگیریم.

امیر سیاوش ذوالفقاریان دیگر ملی‌پوش المپیکی کشورمان در خصوص حضورش در المپیک جوانان اظهار داشت: مدتی است که برای حضور در این مسابقات برنامه‌ریزی کرده ام. از همان روزی که در واکوسایتامای ژاپن موفق به کسب سهمیه شدم، حضور در جاکارتا و مسابقات قهرمانی جهان هم کمک کرد تا به شرایط مطلوب نزدیک شود و اکنون امیدوارم در آرژانتین بتوانم به حق خود برسم.

وی تصریح کرد: من در این رقابت هایی که پشت سر گذاشتم حریفان خوب و قدرتمندی را دیدم و با آنها به رقابت پرداختم. از نظر انگیزه و روحیه شرایط خوبی دارم و تنها باید امیدوار بود روز مسابقه، روز من باشد. 

انتهای پیام/