به گزارش پارس نیوز، احسان حدادی بدون شک پرافخاترین دوومیدانی کار ایران در آسیا و جهان محسوب می‌شود و موفقیت‌های او باعث شناخت بیشتر دوومیدانی کشورمان شده است، اما چالش‌هایی که بین این پرتابگر و فدراسیون وجود دارد هنوز مرتفع نشده و بعد از بازی‌های آسیایی به بالاترین سطح خود رسید.

تازه ترین مورد برای این چالش صحبت‌های روز گذشته حدادی بود که امروز واکنش مسئولان فدراسیون را در پی داشت.

حدادی در برنامه روز گذشته عنوان کرده بود، فدراسیون برای اردوی 6 ماهه فقط 250 دلار به وی پول تو جیبی داده است، اما آنطور که مسئولان فدراسیون می‌گویند هزینه های حدادی در هر ماه حدود 20 هزار دلار بوده است.

 

فدراسیون عنوان می‌کند بیشترین هزینه را در میان ورزشکاران برای حدادی هزینه کرده، اما این پرتابگر نیز در ماه‌های اخیر نیز از بی توجهی فدراسیون نشینان گلایه و انتقاد کرده بود. مشخص نیست چرا این حواشی پس از موفقیت‌های دوومیدانی در بازی‌های آسیایی هم ادامه دارد.

احسان حدادی پس از بازی‌های آسیایی و کسب چهارمین مدال طلای پیاپی خود به تنهایی با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد که همین موضوع نشان از اختلاف او با فدراسیون دوومیدانی دارد. البته در این بین وزیر ورزش نیز مقصر است که چرا یک ورزشکار باید به تنهایی با او دیدار کند؟ سلسله مراتب چه می‌شود؟ مگر یک رئیس فدراسیون بدون حضور او می‌تواند با رئیس جمهور دیدار کند؟

وزیر ورزش نمی‌توانست رئیس فدراسیون را نیز به این جلسه دعوت کند؟ آیا سلطانی‌فر از اختلاف این دو خبر دارد؟ اگر دارد چرا گامی برای حل آن برنمی‌دارد؟

مسائل اردویی و مسابقات حدادی محل اختلاف دو طرف بود و عدم استقبال از وی هنگام بازگشت از بازی‌های آسیایی هم به بزرگ تر شدن این اختلاف‌ها کمک کرد، موضوعی که با یک هماهنگی و برنامه ریزی ساده می‌توانست جلوی حواشی را بگیرد، به اختلاف‌ها دامن زد.

 دوومیدانی در بازی های آسیایی یکی از رشته‌های موفق بوده و چیزی که مهم است اینکه نباید این موفقیت‌ها در سایه حواشی پنهان شود. به نظر می‌رسد بهترین راهکار در مقطع فعلی برگزاری جلسه‌ای است که هر دو طرف حرف های یکدیگر را بشنوند؛ بدون شک موفقیت دوومیدانی برای هر دو طرف مهم است و نباید مسائل جزئی مانع کارهای بزرگ آینده شود.