به گزارش پارس نیوز، به نظر مشکلی به وجود آمده است. برای تیم فوتبال بارسلونا اصلا طبیعی نیست که در ۳ بازی پشت سر هم برنده نشود. این تیم در ۳ بازی اخیر از ۹ امتیاز ممکن تنها ۲ امتیاز به دست آورده است. تساوی ۲-۲ مقابل خیرونا، شکست ۲ بر یک مقابل لگانس و حالا هم تساوی ۱-۱ مقابل اتلتیک بیلبائو در دیدار روز شنبه.

برای تیمی که هوادارانش امیدوارند این فصل ناکامی‌های گذشته در لیگ قهرمانان را جبران کرده و بیشترین سود را از حضور لیونل مسی ببرد و همچنین به قهرمانی در لالیگا و کسب سه‌گانه فکر می‌کند این نتایج قابل قبول نیست. نکته جالب اینجاست آخرین بار که بارسلونا در ۳ بازی پشت سر هم برنده نبوده زمانی بوده که لوئیز انریکه هدایت این تیم را به عهده داشته است، در اواسط ماه نوامبر سال ۲۰۱۶. در آن زمان بارسا تساوی بدون گل مقابل مالاگا در نیوکمپ، بعد در آنوئتا مقابل سوسیداد و بعد هم مقابل رئال مادرید تساوی کرد.

این بار اما شرایط برای آبی و اناری‌ها متفاوت و مسیری لغزان پیش رویشان است. این تیم باید روز چهارشنبه در دیدار لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام به میدان برود و بعد از آن هم در چارچوب بازی‌های لیگ در مستایا با والنسیا بازی دارد.