به گزارش پارس نیوز، بارسلونا بامداد یک شنبه در هفته نخست لالیگا توانست با سه گل آلاوس را شکست دهد و یک رکورد فوق‌العاده را به ثبت برساند. آبی‌ اناری‌ها در ۱۰ فصل اخیر هرگز در بازی اول شکست و تساوی را تجربه نکردند. آخرین باخت تیم کاتالانی به فصل ۰۹-۲۰۰۸ برمی‌گردد که برابر نومانسیا اتفاق افتاد. پس از آن بارسا برابر اسپورتینگ خیخون قرار گرفت و با سه گل پیروز شد. این تیم در فصل ۱۱-۲۰۱۰ راسینگ سانتاندر را با نتیجه مشابه شکست داد. پیروزی‌های آبی اناری‌ها در فصل بعد ادامه یافت و مالاگا را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد.

بارسلونا در فصل ۱۳-۲۰۱۲ توانست ۵ بر یک برابر رئال سوسیداد پیروز شود. این تیم یک فصل بعد بهترین نتیجه را در ۱۰ سال اخیر به ثبت رساند و با هفت گل لوانته را شکست داد. الچه حریف بعدی تیم کاتالانی بود که با سه گل مغلوب شد. بارسا در فصل ۱۶-۲۰۱۵ به سختی از سد اتلتیک بیلبائو گذشت و با یک گل پیروز شد.

رئال بتیس دو سال پیاپی نخستین حریف بارسا در فصل جدید شد. این تیم در بازی نخست ۶ بر ۲ مغلوب شد و سال گذشته با دو گل از آبی اناری‌ها شکست خورد.

بامداد امروز دهمین پیروزی به ثبت رسید، لیونل مسی در این بازی درخشید و گل‌های اول و سوم تیمش را به ثمر رساند. او توانست شش‌هزارمین گل تاریخ بارسلونا را به نام خود ثبت کند.