به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس امروز در هفت وزن برگزار شد. در وزن ٤٩ کیلو گرم امید احمدی صفا در مقابل امین محمد زاده حاضر شد. احمدی صفا با انگیزه مضاعف و تجربه خوب نشان داد که هنوز در این وزن بی رقیب است و در سه راند متوالی مهدی حبیبی را مغلوب تجربه و تاکتیک خود ساخت و پیروز میدان لقب گرفت.

  • در وزن ٥٢ کیلو گرم هومن طوغانی به مصاف امین محمد زاده رفت. این بازی بار فنی بالایی نداشت و دو حریف سعی داشتند با تک ضربه برتری خود را به رخ حریف بکشند که در نهایت این هومن طوغانی بود که دستش به عنوان پیروز میدان بالا برود.
  • در وزن ٥٦ کیلو گرم سجاد محمد پور و عارف صفری به روی رینگ رفتند که در راند اول بازی، صفری بسیار امیدوار کننده ظاهر شد، اما در راند دوم و سوم محمد پور با تکیه بر شگرد خاص خود یعنی بر هم زدن تکنیک و تاکتیک حریف، آن هم با حملات پی در پی و تا حدودی خراب کردن بازی، گوی سبقت را از حریف ربود و پیروز رینگ نام گرفت، محمد زاده باوجود این پیروزی، بازی دلچسبی را به نمایش نگذاشت.
  • در وزن ٦٩ کیلو گرم یک شگفتی رخ داد و آن زمانی بود که سجاد کاظم زاده عضو تیم ملی در جاکارتا مقابل کامیاب مرادی قرار گرفت. در این بازی، مرادی بسیار خوب ظاهر شد و نشان داد که اگر بر روی قدرت بدنی و تقسیم سیستم تنفسی خود بیشتر کار کند می‌تواند یکی از امید‌های آینده تیم باشد، مرادی در راند اول بسیار خوب ظاهر شد، اما رفته رفته در راند‌های دوم و سوم دچار ضعف در سیستم تنفسی شد، اما به خوبی بازی را اداره کرد و برنده بازی شد. این زنگ خطری بود برای ملی پوشان که تلاش خود را بیشتر کنند تا این پیراهن مقدس را به دیگری نسپارند.
  • در وزن ٧٥ کیلو گرم شاهین موسوی در برابر صادق روحی قرار گرفت، موسوی گرچه برنده‌ی این بازی شد ولی روحی بوکسور خوب و آینده دار کشور، هرگز پا پس نکشید. نماینده کشورمان در بازی‌های آسیایی جاکارتا در این بازی از تجربه خود به خوبی استفاده کرد، اما در بازی وی چند نکته قابل تامل بود و آن هم در زمان حمله که دستان وی خیلی باز می‌شد و این هم زمان را در وارد کردن ضربه از او می‌گرفت و هم باعث برخورد ضربات حریف به وی می‌شد.
  • در وزن ٨١ کیلو گرم معین گهرازه مقابل حسین طاهری قرار گرفت که در طول سه راند دو بوکسور تمام تلاش خود را به کار بستند که با ضربات سنگین برتری خود را به نمایش بگذارند. این دو بوکسور نشان دادند که هنوز کار زیادی برای رسیدن به شرایط ایده آل پیش رو دارند، اما در نهایت این معین گهرازه بود که به عنوان نَفَر برتر معرفی شد.
  • در وزن٩١+ کیلو گرم امین صحرایی و میلاد روشن زاده برابر هم قرار گرفتند. این دو بوکسور نتوانستند فقدان اوزان سنگین وزن در سال‌های گذشته را به نمایش بگذارند و این می‌تواند زنگ خطری باشد برای عدم توفیق در این وزن و می‌بایست همچنان در پی استعداد‌های جدید در این وزن باشیم.

بدین ترتیب و با نظر کادر فنی تیم ملی، امید احمدی صفا، هومن طوقانی، رضا سلیمانی فر، سجاد محمدپور، اشکان رضایی، علی ساربان، سجاد کاظم زاده، کامیاب مرادی، شاهین موسوی، مبین گهرازه، عباس طاهری، محمدعزیزی، میلاد روشن زاده در ادامه این مرحله از اردوی تیم ملی و شش مرحله بعدی حضور خواهند داشت.


انتهای پیام/