به گزارش پارس نیوز، 

ناصر محمدخانی، در مورد دربی ۸۸ و انتقاداتی که از عدم ایجاد موقعیت از سوی دو تیم در این بازی می‌شود، عنوان کرد: در این بازی بازیکنی که بتواند دفاع را دور بزند و با حرکت تکنیکی موقعیت ایجاد کند یا پنالتی بگیرد نداشتیم. مهاجمان هر دو تیم فیزیکی بودند و نیاز به فضا داشتند. مثلاً شما دیدید در خیلی از بازی‌هایی که این چنین است مهره‌هایی مثل رونالدو و مسی نقش‌آفرینی می‌کنند اما امروز بازیکنی با این خصیصه در زمین نداشتیم.

وی در مورد انتقاداتی که از سوی هواداران و کارشناسان به این بازی می‌شود،‌ تصریح کرد: این مسئله به خاطر این است که بازی بار فنی نداشت. هیچ حرکت ترکیبی ندیدیم و هر دو تیم پرس زیادی می‌کردند. همین مسئله باعث شد مهاجمان تغذیه نشوند و فقط درگیری‌ها در میانه میدان باشد. مهاجمان هیچ‌کاره بودند و هیچ تیمی به دیگری فضا نمی‌داد.

محمدخانی در ادامه تأکید کرد: برای پرسپولیس پیروزی در این بازی بسیار مهم بود اما نباختن هم باعث می‌شد تمرکز این تیم برای بازی با السد حفظ شود. همین عامل باعث شد پرسپولیس محتاط‌تر بازی کند از سوی دیگر نگرانی‌هایی هم برای مصدوم شدن بازیکنن بود. پرسپولیس با ۱۳-۱۲ بازیکن بازی می‌کند و دیدار حساسی مقابل السد در پیش دارد، گاهی هم بازیکنانی از نیمکت به زمین می‌آیند که باتجربه نیستند. پرسپولیس برای اینکه اسیر حاشیه نشود محتاط‌تر کار کرد و به‌نوعی دربی تحت‌الشعاع بازی با السد بود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مصدومیت حسین ماهینی خاطرنشان کرد: همین اتفاق نشان می‌دهد که پرسپولیس باید به بازی با السد هم فکر می‌کرد، اگر پرسپولیس با ریسک بیشتری بازی می‌کرد با مشکلات بیشتری روبه‌رو می‌شد. به همین خاطر هر دو تیم برای دوری از حواشی بعدی کمی محتاط کار کرد، در مقابل استقلال هم محتاط بود و درنهایت دربی زیبا از آب درنیامد.

مهاجم پرسپولیس در دهه ۶۰ در ارتباط با بازی پرسپولیس مقابل السد که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، اضافه کرد: السد تیمی خوب و ریشه‌دار است. این تیم محبوب شیخ‌نشینان است و پشتوانه مالی قوی دارد. آنها بسیار سرحال و باتجربه هستند اما ما می‌توانیم مقابل آنها خوب کار کنیم و با توجه به اینکه بازی برگشت در تهران برگزار می‌شود، پرسپولیس شانس بیشتری برای صعود به فینال دارد.

وی در پایان تأکید کرد: پرسپولیس در قطر باید بازی را کنترل کند و نباید گل دریافت کند. اگر پرسپولیس یک گل بزند یا اینکه نتیجه‌ای با اختلاف کمترین گل به دست بیاورد می‌تواند در بازی برگشت و حضور هواداران امیدوار باشد. پرسپولیس روی ضدحملات باید برنامه‌ریزی کند و می‌تواند نتیجه خوبی بگیرد.