به گزارش پارس نیوز، 

خسرو حیدری پس از تساوی دربی ۸۸ اظهار داشت: فکر می‌کنم دو تیم خیلی اشتیاقی به برد نداشتند. ما می‌خواستیم به پیروزی برسیم اما نتایج اخیر به خصوص دیدار با السد تأثیرگذار بود.

وی در مورد اینکه استقلال ۴۰۰ دقیقه است گل نزده است، گفت: ما در گلزنی مشکل داریم، اما این مشکل برای همه تیم‌ها پیش می‌آید. به نظرم رکورد نیست اما با اضافه شدن نفراتی مانند تبریزی، صیادمنش و آقایی می‌توانیم بهتر باشیم.

هافبک استقلال در مورد اینکه همه پیش‌بینی این تساوی را می‌کردند گفت: ما به این برد نیاز داشتیم اما همیشه دربی‌ها باختش سنگین است. اینکه می‌گویند به بازیکنان می‌گویند به تساوی برسید درست نیست چون اصولا این کار شدنی نیست.

وی در مورد اینکه خودت چرا غایب بودی، گفت:‌در تمرین دیروز یک مقدار عضله‌ام دچار اسپاسم شد و امروز هم در کلینیک بودم.

حیدری در مورد اینکه استقلال می‌خواست قهرمان آسیا شود و حالا چه شده به این روز افتاده است، گفت: این موضوع به اوایل فصل برمی‌گردد، همه می‌گویند چرا تیام، جباورف و امید ابراهیمی را نگه نداشتید، باید بگویم مگر من مدیرعامل یا معاون حقوقی هستم که بازیکن نگه دارم. همه می‌گفتند خسرو برای صحبت در مورد وضعیت ابراهیمی به باشگاه می‌رود. البته من هم دنبال مصاحبه نبودم که بخواهم هر روز این موارد را تکذیب کنم،‌ اگر به باشگاه می‌رفتم به خاطر کار خودم بوده است.

وی در مورد اینکه آیا این شرایط به خاطر بالا رفتن دلار است، اضافه کرد:‌ نه این‌طور نیست، ما اول فصل دیر جنبیدیم. وقتی تیام را از دست می‌دهید، مشکل گلزنی هم به وجود می‌آید. البته دو سه بازیکن مثل تبریزی، الهیار و آقایی می‌توانند خودشان را نشان دهند، فکر می‌کنم با دو سه برد تیم به شرایط خوبی دست پیدا می‌کند.

هافبک استقلال در مورد اینکه دو فصل پیش منصوریان نتیجه نگرفت و امسال هم این اتفاق با شفر افتاده و اینکه هواداران تا چه زمانی به سرمربی استقلال فرصت می‌دهند، تصریح کرد: فکر می‌کنم هواداران به او فرصت دهند، پارسال که آمد در آسیا و لیگ نتیجه گرفتیم. دیدار با السد خیلی به ما ضربه زد، سعی کردیم پس از ان مسابقه بچه‌ها را برسانیم، در حال حاضر از آسیا حذف شدیم و باید در لیگ بهتر کار کنیم. در مجموعه دربی رفت هم جالب نبود و امیدوارم در بازی برگشت بهتر شود.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها از کیفیت بازیکنان خارجی استقلال ناراضی هستند، گفت: این بازیکنان را مربی خواسته است که بیایند، امیدوارم در آینده بتوانند کمک کنند. نویمایر خوب بود که مصدوم شد. مشکلات درست می‌شود و همین جا قول می‌دهم روند تیم روبه صعود خواهد بود. این بازی را هم نمی‌توان با سایر مسابقات مقایسه کرد.

هافبک استقلال در مورد قضاوت فغانی گفت: او افتخار داوری و ایران است و مطمئناً هرجا سوت بزند بدون غرض است.

حیدری در پاسخ به این سوال که هواداران استقلال به خاطر نتایج این تیم بسیار ناراحت هستند، گفت: من ۱۰ سال است که در استقلال هستم و از این اتفاقات زیاد رخ داده است، اما قول می‌دهیم شرایط را تغییر دهیم تا آنها راضی شوند. 

انتهای پیام/