به گزارش پارس نیوز، 

فرشید باقری، هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره دیدار تیمش مقابل السد قطر در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: زورمان به تیم فوتبال السد قطر نرسید و شکست خوردیم.

او افزود: من درباره بازی چه بگویم؟ شرمنده هواداران تیم مان شدیم. در برخی از بازی‌ها واقعا تیم و بازیکنان زورشان به حریف نمی‌رسد و در این مسابقه هم زورمان به السد نرسید. با " حلوا - حلوا " دهان که شیرین نمی‌شود و واقعا زورمان نرسید و شکست خوردیم.

باقری درباره اینکه یک بر صفر پیش بودید و بازی خوبی هم ارائه دادید، اما چرا شکست خوردید، ادامه داد: کجا خوب بازی کردیم؟ در همان زمانیکه یک بر صفر هم پیش بودیم، باید گل می‌خوردیم و درباره بازی برگشت با السد در قطر هم بهتر است از وینفرد شفر، سرمربی تیم سوال کنید!

هافبک تیم استقلال ایران در پایان در مورد اختلاف و شایعه درگیری او با شفر گفت: هیچ مشکلی با سرمربی تیم، وینفرد شفر ندارم.

گفتنی است، تیم استقلال ایران در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و باید در بازی برگشت در دوحه به مصاف شیر‌های قطری برود.

همچنین فرشید باقری به دلیل دریافت کارت زرد از مانینگ داور چینی محروم شد و بازی برگشت با شاگردان فریرا را از دست داد.


انتهای پیام/