به گزارش پارس نیوز، 

نیمکت نشینی های علیرضا جهانبخش گرانترین بازیکن برایتون در لیگ برترانگلیس همچنان ادامه خواهد داشت. سایت «اسپورت مول» انگلیس با انتشار ترکیب احتمالی برایتون در دیدار روز شنبه مقابل منچسترسیتی اعلام کرد جهانبخش باز هم در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت.

در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ جزیره، برایتون که این فصل علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد،روز شنبه در ورزشگاه اتحاد مهمان تیم منچسترسیتی است.

در این دیدار که از ساعت 17:30 برگزار خواهد شد، بازیکن ملی پوش کشورمان مانند چند بازی قبلی برایتون روی نیمکت ذخیره های تیمش خواهد نشست.

پیش از این جهانبخش فقط در رقابت های جام اتحادیه مقابل ساوتهمپتون 90 دقیقه در ترکیب بزرگسالان برایتون بازی کرده بود.

ستاره 17 میلیون پوندی برایتون هنوز فرصت پیدا نکرده در لیگ جزیره حضور ثابت در ترکیب مرغان دریایی را تجربه کند.او هفته گذشته نیز در شکست دو بر یک برایتون برابر تاتنهام 17 دقیقه بازی کرد.

برایتون که در شش هفته اول  لیگ در دیدار با تیم های بزرگ جزیره بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت امیدوار است در ورزشگاه اتحاد به 5 هفته ناکامی در کسب پیروزی پایان دهد.

تنها برد این تیم پیروزی 3-2 برابر منچستریونایتد بوده است و با وجود عملکرد قابل قبول برابر لیورپول و تاتنهام نتوانست امتیازی از این دو بازی کسب کنند.

به نوشته اسپورت مول تیم برایتون در بازی برابر تاتنهام این تیم را تحت فشار قرار داد و به همین دلیل پیش بینی می شود کریس هیوتن سرمربی مرغان دریایی دست به ترکیب تیمش نزند.

این سایت می افزاید، جهانبخش و بالوگان از جمله بازیکنانی هستند که در تلاشند به ترکیب اصلی راه پیدا کنند اما بعید است این دو در ترکیب اصلی جای داده شوند.

در حال حاضر  تیم جهانبخش از 6 بازی 5 امتیاز کسب کرده و در رتبه سیزدهم قرار دارد  در حالی که  سیتی با 16 امتیاز در رتبه دوم جای دارد.