به گزارش پارس نیوز، 

سرخیو راموس مدافعی است که خصوصیات تهاجمی دارد و موفق شده 57 گل در لالیگا برای رئال به ثمر برساند، در صورتی که این فصل هم به روند گلزنی های خود ادامه دهد می تواند رکورد جدیدی به ثبت برساند.

کاپیتان رئال مادرید 10 گل با رکورد رونالد کومان مدافع بارسلونا و تبدیل شدن به گلزن ترین مدافع تاریخ لالیگا فاصله دارد. 

راموس تا کنون 57 گل در 434 بازی به ثمر رسانده است و در حال نزدیک شدن به رکورد اسطوره بارسلونا است. این مدافع سابق هلندی 67 گل برای بارسا زده است که به نظر می رسید هرگز به خطر نخواهد افتاد تا این که راموس از راه رسید و گل او برابر خیرونا به این معنی است که او در 15 فصل متوالی گلزنی کرده است.

راموس فوتبال خود را و فصل 04-2003 از سویا آغاز کرد. میانگین آمار گلزنی او 3.8 گل در در هر فصل بود که نشان می داد رسیدن به رکورد رونالد کومان غیر ممکن است اما اگر ما اکنون این نکته را در نظر بگیریم که او مسئئول زدن ضربات پنالتی رئال نیز شده، رکوردشکنی راموس بسیار واقع گرایانه خواهد بود.

پس از راموس، دو مدافع دیگر رئال در فهرست گلزن ترین مدافعان حضور دارند؛ فرناندو هیه رو با 51 گل، روبرتو کارلوس با 46 گل .نکته قابل توجه در مورد هیه رو این است که او که مدت ها به عنوان هافبک بازی می کرد و در مجموع 105 گل به نامش در لالیگا ثبت شده اما 51 گل به عنوان مدافع و54 گل به عنوان هافبک به ثمر رسانده است.