به گزارش پارس نیوز، 

آدام همتی بازیکن جوان پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان گفت: به نظرم گل قشنگی بود خداراشکر می کنم، فقط خوشحالم توانستم کمک کوچکی کنم تیمم ببرد، قبل از دربی و بازی با السد قطر این سه امتیاز خیلی مهم بود . از کادرفنی و برانکو تشکر می کنم و بچه ها که کمک کردند تا این برد شیرین را بدست بیاوریم.

او درباره شادی گلش هم گفت: راستش را بخواهید آن لحظه در سرم هیچ فکری نداشتم، فقط توپ را دیدم و من خیلی روی شوت و سانتر تمرین می کنم. از تمریناتم استفاده کردم و شوت زدم و رفت توی دروازه چسبید. ادای کسی را نمی خواستم در بیاورم. آن لحظه با تمام وجودم خوشحال بودم، چون توانستم اول برای تیمم بازی کنم و بعد گل بزنم. من با داداش کوچکم خیلی نزدیک و صمیمی هستم، الان 3-4 ماه است او را ندیدم چون کانادا است و این جا تنها هستم، او در تیم دانشگاه بازی می کند و گل زد و اینطوری 21 را نشان داد و عکس گرفت که کلی هم  در کانادا پخش شد . می خواستم این را برایش انجام بدهم چون خیلی صمیمی هستیم و خیلی وقت است که نتوانستم او را ببینم.

آدام در پاسخ به این سوال که آیا از دیشب با پدربزرگت صحبت کردی یا نه؟ گفت: با پدربزرگم صحبت کردم، خیلی خوشحال بود و بابت این موضوع به من تبریک گفت و می گفت لیاقتش را دارم. من هیچ انتظاری ندارم که تلاشم را کم کنم و همین طور بیشتر و بیشتر می شود. برادر کوچک به صورت تفریحی فوتبال بازی می کند.

او در ادامه به صحبت قدیمی کارلوس کی روش راجع به خودش گفت: من یک بازیکنم، من فقط باید تلاش کنم، تمرین کنم و بهتر و بهتر شوم تا پیشرفت کنم. نه علاقه دارم به این حرف ها ، اما من دوست دارم تلاش کنم.

آدام همتی درمورد اینکه آیا در ادامه امیدوار است تا بازی بیشتری به او برسد یا خیر، گفت: این سوال برای مربی مان است. همانطور که گفتم من تمرینات و تلاشم را می کردم و الان هم ادامه می دهم، نیم فصل دوم هم ادامه می دهم، این تصمیم کادرفنی است و من همینطور تمرین می کنم.تنها وظیفه ام به عنوان یک بازیکن تمرین کردن است.

او درباره پیش بینی اش راجع به دربی پاسخ داد: سومین دربی من است. شما که می بینید هر روز واقعا بچه ها تلاش و کار می کنند. با تمام وجود تمرین می کنند و امیدوارم یک نتیجه خوبی بگیریم تا هواداران شاد شوند. من نه آنالیزورم نه چیزی، نمی توانم پیش بینی کنم.

بازیکن پرسپولیس در پایان به برنامه فشرده این تیم گفت: کادرفنی یک ریکاوری خیلی خوب می کند و نشان داده اند کارشان را خیلی خوب بلدند و باعث شده اند بچه ها سرحال باشند. اگر همین طور ادامه دهیم می توانیم یک نتیجه خوب بگیریم.

انتهای پیام/