به گزارش پارس نیوز، 

فراز فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست سه بر یک استقلال مقابل السد قطر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در فصل گذشته به انسجام تاکتیکی خوبی رسیده بود، اما در نقل و انتقالات بد کار کرد که این هم به مدیریت قبلی برمی‌گردد. تا زمانی که مدیریت قبلی حضور داشت، باشگاه نتوانست خوب کار کند. امیرحسین فتحی هم زمانی آمد که کار از کار گذشته بود و بازیکنانی چون تیام، جپاروف، امید ابراهیمی، سید مجید حسینی و امید نورافکن جدا شده بودند.

وی افزود: بازیکنان جدا شده واقعا در استقلال تأثیرگذار بودند و با توجه به اینکه تیم باید شهریور باید به مصاف السد قطر می‌رفت، نباید اجازه می‌دادند که این همه تغییرات ایجاد شود. بازیکنانی هم که آمدند، زمان نیاز دارند تا جا بیفتند.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: با وجود این شرایط، وینفرد شفر نشان داده که می‌تواند تیم را جمع و جور کرده و به بازیکنان انگیزه بدهد. اگر بازیکنان در استقلال جا بیفتند، در نیم فصل دوم استقلال می‌تواند به ایده‌آل‌هایش برسد. با این حال تیم باید در خط دفاع، هافبک و حمله تقویت شود. اینجا استقلال است و در هر پست دو بازیکن باید باشند تا سرمربی برای ارنج تیم دچار مشکل شود.

انتهای پیام/