به گزارش پارس نیوز، 

این روزها خبرهایی مبنی بر نهایی شدن انتقال کریم انصاری فرد مهاجم سابق المپیاکوس به ناتینگهام فارست در چمپیونشیپ انگلیس به گوش می رسد.

مهاجم تیم ملی کشورمان به تازگی در گفتگو با یک نشریه داخلی در این باره توضیحاتی داده که این اظهارات او در رسانه های انگلیسی بازتاب داشت.

گرچه قرارداد رسمی بین کریم و فارست امضا نشده و آیتور کارانکا سرمربی این تیم از جزئیات ماجرا اظهار بی اطلاعی کرده، رسانه های انگلیسی سخنان مهاجم تیم ملی کشورمان را به منزله «تایید» انتقال او به ناتینگهام فارست تلقی کرده اند.

کریم انصاری فرد گفته است:" می دانم که کار سختی پیش رو دارم ناتینگهام فارست یکی از بهترین تیم های مسابقات چمپیونشیپ است ، اما من تمام تلاشم را خواهم کرد و من خوشحال هستم و امیدوارم که به تیم کمک کند تا به اهدافمان برسیم. "

"من فکر می کنم بسیاری از بازیکنان فوتبال آرزوی بازی در انگلستان را دارند."

روزنامه ناتینگهام پست با اشاره به این سخنان انصاری فرد، نوشت؛ حالا به نظر می رسد این مهاجم انتقال خود را به جمع قرمزها تایید کرده است.

به نظر می رسد امضای قرارداد با این بازیکن 28 ساله که او را هفدهمین خرید کارانکا خواهد ساخت، نزدیک است، و اکنون به نظر می رسد که او در مصاحبه ای با یک رسانه ایرانی ،این مطلب را تایید کرده است.

روزنامه هال دیلی میل نیز با انتشار اظهارات انصاری فرد درباره ناتینگهام فارست،نوشت:قرمزها در آستانه خرید کریم اناری فرد مهاجم تیم ملی ایران که پس از فسخ قرارداد با المپیاکوس بازیکن آزاد است،هستند.

با این حال، در حالی که امضای قرارداد هنوز تایید نشده است، این مهاجم در مطبوعات ایران این قرارداد را تایید کرد.

سایت hitc هم در این باره نوشت: انصاری فرد پس از جدایی از المپیاکوس یونان در آستانه پیوستن به فارست است.

به نظر می رسد که این مهاجم 28 ساله عنوان کرده است که او به « سیتی گروند » (ورزشگاه اختصاصی فارست) می رود.

با این حال،ملی پوش ایرانی ضمن تعریف و تمجید از قرمز ها اعلام کرده است که می داند که در فارست کار آسانی نخواهد داشت.


انتهای پیام/