به گزارش پارس نیوز، 

کانال تلگرامی آمدنیوز روز گذشته خبر خداحافظی یک ورزشکار دوومیدانی ایران به نام عبدالرحیم دُرزاده را در حالی منتشر کرد که مشخص شد در متن این گفتگو دست برده است. این رسانه که پیش از این بار‌ها خبرهایش توسط اشخاص حقیقی و حقوقی تکذیب شده است دلیل این خداحافظی را به شکلی عجیب فقر مالی و قومیت وی عنوان کرد!

گاف بزرگ آمد نیوز در انتشار یک مصاحبه خیالی

عبدالرحیم دُرزاده در گفتگو با خبرنگار ما در واکنش به انتشار این مصاحبه گفت: من با آن‌ها مصاحبه کردم، اما در مصاحبه حرفی از اینکه من بلوچ هستم و مسئولان به این دلیل به من توجه نمی‌کنند را نگفتم و فقط در مورد ورزش با آن‌ها حرف زدم. این که برخی می‌گویند من به دلیل مشکلات شدید مالی و بی توجهی مسئولان عطای حضور در دوومیدانی را به لقایش بخشیده ام واقعیت ندارد و همچنان با قدرت به کارم ادامه می‌دهم.

دُرزاده افزود: بعد از مصاحبه من متوجه این اقدام آن‌ها شدم و تماس گرفتم، اما جواب مرا ندادند.

او در مورد وضعیت فعلی خود گفت: هر چند مقداری دچار آسیب دیدگی هستم و با کمک هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی قرار شده امروز (دوشنبه) برای پیگیری مصدومیتم به نزد دکتر اردیبهشت مسئول پزشکی فدراسیون دوومیدانی بروم تا تحت درمان و مداوا قرار گیرم تا بتوانم هر چه سریعتر به میادین بازگردم، دوباره برای کشورم در مسابقات افتخار آفرینی کنم. بازهم می‌گویم خبر خداحافظی ام صحت ندارد و این‌ها شایعات خیالی است.

انتهای پیام/