به گزارش پارس نیوز، مارسلو مدافع با استعداد تیم ملی برزیل و باشگاه رئال مادرید که تعصب زیادی بر روی باشگاه خود دارد بعد از جدایی ناباورانه رونالدو از جمع کهکشانی ها در فضای مجازی از علاقه خود برای پیوستن به یوونتوس پرده برداشت که این موضوع موجب واکنش های فراوانی از سوی هواداران شده بود.

 

در همین راستا طبق گفته نزدیکان مارسلو این بازیکن صحبت هایی با رونالدو داشته است تا از شرایط تیم ایتالیایی با خبر شود و زمینه را برای رفتنش فراهم کند. تمام این مسائل زمانی قوت گرفت که یوونتوس اعلام کرد که می خواهد ساندرو بازیکن برزیلی خود را به پاری سن ژرمن بفروشد و تنها بر روی مبلغ قرارداد این بازیکن با تیم فرانسوی اختلاف نظر دارد که به نظر نمی آید این موضوع جدی باشد.

 

در صورت فروش ساندرو، یوونتوس به راحتی می تواند برای جذب مارسلو دست به کار شود و با مبلغی در حدود 50 تا 60 میلیون یورو وی را به خدمت بگیرد و با توجه به روابط نزدیک مارسلو و رونالدو این انتقال حتمی به نظر می رسد و از طرفی نیز این بازیکن برزیلی تمایل دارد تا چالشی جدید را تجربه کند.

 

بعد از جدایی های غیر منتظره زیدان و رونالدو، هم اکنون دو بازیکن کلیدی این تیم نیز در صدد ترک مادرید هستند تا شاید ضربه ای مهلک به کهشکشانی ها وارد شود و لوپتگی آزمونی سخت در پیش خواهد داشت.