به گزارش پارس نیوز، در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت هایلیگ قهرمانان آسیا، ( امشب ) 2 دیدار برگزار می شود که پرسپولیس ایران در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر است و شاگردان وینفرد آلمانی در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه باید با السد دیدار کنند.

استقلال ایران در بازی رفت و در حضور 80 هزار فوتبالدوست کشورمان رو در روی شاگردان فریرا 3 بر یک شکست خورد و اگر با نتیجه 3- صفر به برد برسد، جواز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهد کرد، از سویی دیگر پرسپولیس در بازی رفت با تک گل معز علی از الدحیل باخت و امیدوارست با حضور هوادارانش و همچنین پروفسور کروات ( برانکو ایوانکوویچ ) به  جمع 4 تیم برتر آسیا برسد.

استقلال و پرسپولیس در محاصره رسانه های قطری!

تقابل نمایندگان ایران و قطر برای عنابی ها ( لقب کشور قطر ) هم حساسیت زیادی دارد و رسانه های این کشور به بررسی  وتجزیه - تحلیل این بازی پرداختند و صحبت های مانوئل فریرا - وینفرد شفر و نبیل معلول - برانکو ایوانکوویچ را بازتاب دادند.

روزنامه استاد و الدوحه، تیتر اصلی امروز ( دوشنبه - 17 سپتامبر ) خود را به دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داد و با روی جلد بردن عکس اکرم عفیف ( یکی از گلزنان السد به استقلال ) و معز علی ( گلزن الدحیل به پرسپولیس ) نوشت: هدف اصلی نمایندگان قطری حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

سپس این روزنامه از بازیکنان اصلی استقلال نام برد و نوشت: وینفرد شفر آلمانی، تمامی بازیکنان اصلی نماینده ایران را بسیج کرده تا مقابل السد به بازی بازگردند و راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شوند.

استقلال و پرسپولیس در محاصره رسانه های قطری!

روزنامه دیگری از تقابل خط حمله پرسپولیس ( گادوین منشا - علی علیپور و امید عالیشاه ) با خط دفاع الدحیل پرداخت و از جذابیت های این بازی نوشت.

همچنین روزنامه الرای قطر، گزارش کاملی از پیش بازی 2 تیم السد و استقلال ایران منتشر کرده و در بخشی از گزارش خود نوشته است: با توجه به بازی رفت، السد برای صعود از نظر مسائل روحی و بازیکن شرایط بهتری دارد و وضعیت نیمکت السد هم در بهترین شرایط است.

این رسانه ادامه داد: احتیاط امر مطلوبی است و البته احتیاط به معنای ترس از استقلال نیست و بلکه احتیاط از خودمان و اعتماد کردن به نتیجه بازی رفت، است.

استقلال و پرسپولیس در محاصره رسانه های قطری!

دیدار تیم های پرسپولیس و الدحیل، امروز ( دوشنبه ) از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی و بازی استقلال و السد از ساعت 20:30 شروع خواهد شد.