به گزارش پارس نیوز، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا، بارسلونا، هنوز بازیکنان تازه‌وارد تابستانی‌اش را محک نزده است. این تیم ۴ بازیکن در بازار نقل و انتقالاتی تابستان به خدمت گرفته و در بازی مقابل سوسیداد در آنوئتا همه آن‌ها روی نیمکت بودند.

به خاطر تعطیلات بین‌المللی و بازی پیش رو تیم در لیگ قهرمانان که مقابل آیندهوون در نیوکمپ است ارنستو والورده تصمیم گرفت به سرخیو بوسکتس و فلیپه کوتینیو، دو نفر از بازیکنان اصلی تیمش استراحت بدهد.

در عوض نلسون سمدودر ترکیب قرار گرفت و در سمت راست قرار گرفت تا سرخی روبرتو به مرکز منتقل شود. رافینیا هم برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت و تنها در مورد گزینه ساموئل اومتیتی بود که سرمربی تغییری ایجاد نکرد و تصمیم گرفت از مورد اطمینان‌ترین بازیکنش استفاده کند و به کلمنت لنگلت بازی ندهد. آرتورو ویدال هم روی نیمکت بود.

همچنین دو خرید دیگر تیم حتی برای سفر با تیم هم دعوت نشده بودند؛ آرتور ملو و مالکوم هر دو در بارسلونا ماندند. از این دو، بازیکن برزیلی بعد از بازگشت از بازی‌های ملی و این که تنها در یک جلسه تمرینی تیم شرکت کرد از لیست کنار گذاشته شد.