به گزارش پارس نیوز، اگرچه سرخپوشان پایتخت از جذب بازیکن تا نیم فصل محروم هستند اما مهدی ترابی هافبک ملی پوش سایپا در یک انتقال پر سر و صدا به تیم پرسپولیس پیوست و سرخپوش شدن سروش رفیعی هم به نظر تمام شده به نظر می‌رسد. لیگ شانزدهم وقتی سروش رفیعی در میانه فصل و با اتمام دوران سربازی از تراکتورسازی جدا و به پرسپولیس پیوست پیراهن شماره ۷ علی پروین را بر تن کرد و اتفاقا در انتهای فصل با پرسپولیس، جام را بالای سر برد.

 

وقتی شماره به رفیعی رسید به مذاق برخی بازیکنان خوش نیامد اما او با عملکرد و مهمتر از همه اخلاقش نشان داد که استحقاق پوشیدن این پیراهن را داشته است. حالا رفیعی در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد سرخپوش می‌شود. او بعد از بازگشت به احتمال فراوان همان شماره هفتی را بر تن می‌کند که خاطرات زیادی را با آن برای خودش و هواداران پرسپولیس رقم زده است.

 

از شماره ۷سروش که بگذریم به مهدی ترابی خواهیم رسید و علاقه فراوانش به شماره ۹، او که فصل گذشته شماره ۹ تیم دایی را بر تن می‌کرد و در موفقیت‌های نارنجی پوشان سهم به سزایی داشت، قصد دارد در نیم فصل دوم و بعد از ملحق شدن به پرسپولیس هم همین شماره را بر تن کند. پیش از این مهدی طارمی در پرسپولیس شماره ۹ می‌پوشید و با همین پیراهن موفق شد ۲ بار آقای گل لیگ برتر شود و بعد از رفتن او در میانه‌های فصل گذشته، هیچ بازیکنی نتوانست این شماره را بپوشد.