به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آخرین لحظات بازی جمعه شب گذشته خود در مرحله یک شانزدهم نهایی جام‌حذفی مقابل صنعت نفت آبادان بازی برده را با تساوی سه - سه عوض کرد تا کار به وقت اضافه و سپس ضیافت پنالتی بکشد. در ضربات پنالتی هم صنعت نفت آبادان موفق به برتری چهار بر سه شد تا تیم متمول تبریزی بدون اینکه جشن صعود بگیرد آبادان را ترک کند.

باختی که قطعا برای این تیم پرطرفدار که ریخت و پاش های زیادی هم داشته است تلخ خواهد بود. اما کام هواداران تراکتور و اهالی فوتبال زمانی تلخ تر شد که اشکان دژاگه هنگام تعویض خود با جان توشاک سرمربی تیم تراکتورسازی درگیری لفظی پیدا کرد.

هافبک ملی‌پوش تراکتورسازی تبریز در دقیقه ۶۱ وارد زمین شد اما وقتی نتوانست پیروزی تراکتوری ها را حفظ کند در پایان نیمه نخست از وقت های اضافه مجددا تعویض شد. همین امر سبب شد تا دژاگه باتجربه از کوره در برود و بعد از خروج از زمین با جان‌توشاک درگیری لفظی پیدا کند.

دژاگه که در نبود مسعود شجاعی کاپیتان دوم تیم‌ملی محسوب می شود بدون شک به خاطر سابقه درخشان خود در تیم های باشگاهی فوتبال اروپا بهتر از هرشخص دیگری می‌داند کلیه تصمیمات فنی بر عهده سرمربی تیم است. جان توشاک هم پاسخ او را در کسری از ثانیه داد.

اینکه چه دیالوگی بین ستاره بی چون و چرای تیم ملی و تراکتورسازی با یکی از ویژه‌ترین مربیان خارجی تاریخ فوتبال ایران رد و بدل شده است فعلا مشخص نیست اما آنچه مشخص است رفتار آماتورگونه دژاگه است.

جان توشاک با تصمیمات‌فنی اشتباهش باعث شد تراکتورسازی از صعود به مرحله بعدی جام حذفی باز مانده و شانس قهرمانی خود در این جام را از دست بدهد. او در کنفرانس خبری پس از بازی با نفت آبادان بار دیگر از جملات تکراری نظیر: «من مقصر هستم و اشتباهات فنی داشتم»، «نباید به ملی پوشانم که دو هفته با تیم نبودند بازی می دادم و اشتباه فنی کردم» و ... استفاده کرد. جملاتی مشابه به آنچه پس از باخت تیمش در بازی با استقلال تهران در لیگ برتر نیز به زبان آورده بود. اگر این جملات در همان هفته های ابتدایی قابل پذیرش بود دیگر چندان خریداری بین اهالی فوتبال ندارد. چراکه جان توشاک کوهی از تجربه است و پس از گذشت سه ماه از حضورش در فوتبال ایران باید بداند کدام رفتارها به صلاح تیمش است.

شجاعت و شهامت سرمربی ولزی تراکتوری ها در پذیرش اشتباه نشانه خوبی است اما تکرار اشتباهات فنی چندان به مذاق تیمی که هواداران بی‌شمار دارد خوش نمی‌آید.

تراکتور در شب دراماتیک آبادان باختن را تجربه کرد تا هوادارانش در تبریز و شهرهای دیگر جمعه شب خود را به تلخی سحر کنند. باشگاهی که به لطف ولخرجی‌های مالک جدید خود قصد داشت با خریدهای آنچنانی حاشیه درون تیمی را به حداقل برساند اما حالا با شوک درگیری بین سوپراستارها روبرو شده است.