به گزارش پارس نیوز، 

مرتضی فنونی زاده کارشناس فوتبال کشورمان، درباره اختلافات میان کی روش و برانکو اظهار کرد: دعوای میان کی روش و برانکو فرسایشی شده است و این 2 نفر به طور غیر مستقیم به هم تنه می‌زنند و دود این اختلاف به چشم تیم ملی می‌رود.

او ادامه داد: کی روش و برانکو باید کج سلیقگی‌ها و اختلافات را کنار بگذارند و تمرکز خود را روی تیم ملی و پرسپولیس معطوف کنند تا تیمشان دچار مشکل نشود. دعوت نشدن چند بازیکن سرخپوش به تیم ملی به نفع باشگاه پرسپولیس شد و این تیم دغدغه‌ای برای بازی با تیم الدحیل قطر ندارد.

فنونی زاده بیان کرد: کی روش و برانکو فوتبال زیبا را دوست ندارند و نتیجه گرا هستند. امیدوارم اختلافات این ۲ مربی ختم به خیر شود.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی تدارکاتی تیم ملی کشورمان برابر تیم ازبکستان تصریح کرد: کی روش عادت دارد با تیم‌های درجه ۲ آسیا بازی کند. تیم ملی در نیمه اول دفاعی بازی کرد، اما در نیمه دوم شاهد بازی هجومی بودیم و ثمره آن پیروزی برابر ازبکستان بود.

او اظهار کرد: کی روش به لژیونر‌ها دل بسته است و اگر محرمی در پرسپولیس می‌ماند تا ۱۰ سال دیگر هم به تیم ملی دعوت نمی‌شد. به هر حال از ۱۷، ۱۸ بازیکنی که در تیم ملی بازی می‌کنند ۳، ۴ نفر از آن‌ها در لیگ برتر کشورمان حضور دارند.

فنونی زاده درباره عملکرد امیر عابدزاده در درون دروازه تیم ملی گفت: امیر خاطره عقاب آسیا را در تیم ملی زنده کرد، اما او به علت بی تجربگی در خروج هایش اشتباهاتی داشت. البته بازی با پا از فاکتور‌های مثبت این دروازه بان است. بچه عقاب همانند پدرش جسور، نترس و صبور است و تنها خروج از دروازه تنها نقطه ضعفش محسوب می‌شود.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره عملکرد خط دفاع تیم ملی بیان کرد: پورعلی گنجی یکی از مدافعان خوب است و او می‌تواند ۱۰ سال خط دفاع تیم ملی را تضمین کند، مجید حسینی هم بازیکن جوان و جویای نامی است که به خوبی ضربه سر می‌زند. میلاد محمدی هم بی محابا بازی می‌کند و در مجموع عملکرد مدافعان تیم ملی خوب است. محرمی، رضاییان و غفوری ۳ دفاع راست تیم ملی در کار‌های تهاجمی موفق هستند و رو به جلو بازی می‌کنند و خصیصه آن‌ها برخلاف سیستم تدافعی کی روش است. به نظرم پژمان منتظری در صورتی که جوانتر بود در دفاع راست می‌توانست به تیم ملی کمک کند.

فنونی زاده درباره اینکه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به موفقیت دست می‌یابد، گفت: تیم ملی با هدایت کی روش در چند سال گذشته در جام ملت‌های آسیا موفقیتی نداشته است و امسال مشخص می‌شود کت در تن چه کسی است. به هر حال ابزار لازم برای ارائه فوتبال رو به جلو در تیم ملی موجود است، اما با این سیستم کی روش در جام ملت‌های آسیا به موفقیت دست پیدا نمی‌کنیم.

انتهای پیام/