به گزارش پارس نیوز، 

محمد صمیمی ملی پوش پرتاب دیسک کشورمان، گفت: اگر شرایط فراهم شود و امکانات مناسبی در اختیارم قرار بگیرد می‌خواهم با پیگیری تمرینات، خودم را به سطح ایده آل برسانم تا بتوانم در مسابقات قهرمانی آسیا سال ۲۰۱۹ با نتایجی خارق العاده همه را شگفت زده کنم و اثبات کنم حقم بیشتر از این ها است.

او ادامه داد: امیدوارم نسبت به بازی‌های آسیایی دید مسئولان فدراسیون نسبت به ورزشکاران پرتابی تغییر پیدا کند تا بتوانیم نسبت به سطح فعلی آسیا راحت‌تر مدال آوری کنیم. در بازی‌های آسیایی شاهد این بودیم که پرتابگر عراقی با رکورد ۶۰ متر پس از احسان حدادی صاحب مدال نقره شد و این نشان می‌دهد نسبت به رکوردم به راحتی می‌توانستم مدال کسب کنم.

بی مهری مسئولان فدراسیون باعث شد تا از شرایطم دور شوم

ملی پوش پرتاب دیسک کشورمان افزود: امیدوارم وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون دوومیدانی حداقل امکانات تمرین را برای ما فراهم کنند تا دیگر دغدغه‌ای از بابت امکانات نداشته باشیم. در این سال‌ها اخیر مسئولان استان چهار محال و بختیاری هیچ گونه همکاری با من نداشتند، هیچ گونه امکاناتی برایم مهیا نکرده اند تا تمریناتم را انجام دهم. متاسفانه پس از این اردو به دلیل بی مهری‌های مسئولان فدراسیون نتوانستم شرایط خوبم را ادامه دهم، روز به روز رکوردهایم ضعیف‌تر شد و نتیجه اش هم این شد که بازی‌های آسیایی را از دست دادم.

صمیمی تصریح کرد: با وجودی که عباس صمیمی در کنارم حضور ندارد، اما همه برنامه‌های تمرینی ام را برایم ارسال می‌کند و در کنار آن هم کمک‌های مالی را برایم فراهم می‌کند. برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا نیاز به حمایت و مساعدت مسئولان عالی رتبه ورزش کشورم دارم تا به روز‌های خوب گذشته ام باز گردم. در مسابقات لیگ دوومیدانی هم با وجود پیشنهاد‌های زیاد، اما به دلیل مبالغ ناچیز مالی ترجیح می‌دهم در هیچ تیمی حضور نداشته باشم.

مدال آوری ام در بازی‌های آسیایی دور از دسترس نبود

صمیمی درباره اینکه چنانچه خودش در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کرد چه عنوانی را کسب می‌کرد، پاسخ داد: اگر شرایط مد نظرم را فدراسیون فراهم می‌کرد می‌توانستم مدال بگیرم و این امر به هیچ عنوان دور از دسترس نبود، اما مسئولان فدراسیون تلاش‌های یک ساله من را به راحتی نادیده گرفتند و بهنام شیری را که از تجربه چندان بالایی برخوردار نبود به جای من به مسابقات اعزام کردند. جالب‌تر اینکه بهنام شیری با وجود تمرین زیر نظر مربی خارجی، نتوانست آن چنان که باید رکورد خوبی بر جای بگذارد. برای خودم متاسفم که مسئولان حقم را پایمال کردند و اجازه حضورم در بازی‌های آسیایی را ندادند. شک نداشتم، می‌توانستم با این رکورد در بازی‌های آسیایی پس از حدادی صاحب مدال نقره شوم، این پتانسیل در من وجود داشت تا به این موضوع جامه عمل بپوشانم، اما چه فایده که این امر محقق نشد. من تنها درخواستم از فدراسیون این بود هزینه‌های جاری من را فراهم کند که از انجام این کار ساده هم بر نیامدند.


انتهای پیام/