به گزارش پارس نیوز، 

امیر مرادی دونده ملی پوش کشورمان، درباره شرایط بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: در ماده ۱۵۰۰ متر واقعا رقیبان سرسختی داشتم و جدای حریفان آسیایی، چند رقیب آفریقایی حضور داشتند که برای کشور‌های عربی کار می‌کردند. واقعا رکورد‌های آنان خیلی خوب بود، اما با این حال خدا کمکم کرد و توانستم با عملکردی خوب به مدال نقره برسم. در ۱۵۰۰ متر با اینکه رکورد قابل توجهی کسب نکردم، اما با توجه به کیفیت بالای مسابقه در چهارصد متر پایانی توانستم از سرعتم نهایت استفاده را ببرم و مدال کسب کنم.

او افزود: مدیون سجاد مرادی اسطوره دوومیدانی آسیا هستم که در طول این مدت خیلی به من کمک کرد. همچنین جا دارد از مسئولان فدراسیون که از لحاظ روحی به ما در مسابقات دلگرمی می‌دادند تشکر کنم.

دارنده مدال نقره دوی ۱۵۰۰ متر بازی‌های آسیایی ادامه داد: توانستم مزد زحماتم را با یک مدال خوشرنگ جشن بگیرم و امیدوارم این مدال سر آغازی برای ادامه موفقیت‌های من در مسابقات پیش رو شود. اگر راهنمایی های مربی ام سجاد مرادی نبود بدون شک نمی‌توانستم به چنین افتخار بزرگی برسم. گر چه از لحاظ بدنی آمادگی کاملی داشتم و مطمئن بودم توانایی این را دارم تا با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشته ام، مدال می‌گیرم، اما حقیقت امر این است که انتظارم کسب مدال طلا بود نه نقره، اما با این حال خدا را شکر که برای لحظاتی کوتاه توانستم دل مردم کشورم را شاد کنم.

مرادی در ادامه گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا در سال آینده از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک درخواست می‌کنم از این رشته حمایت بیشتری کنند تا بتوانیم بدون دغدغه‌ای برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

دونده نیمه استقامت کشورمان در ادامه گفت: در دوی ۸۰۰ متر با وجود سعی و تلاش فراوان، اما از شانس بد نتوانستم به مدال برسم شرمنده مربی ام شدم.

 

انتهای پیام/