به گزارش پارس نیوز، 

شادی مهینی سرمربی تیم ملی دختران زیر ۱۶ سال کشورمان، درباره حضور در رقابت‌های آسیایی اظهار کرد: این دوره از مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی آسیایی است و ما در گروه C. با ۵ تیم همگروه هستیم. مسابقات از ۲۴ شهریور ماه تا اول مهرماه در تاجیکستان برگزار می‌شود و حریفان ما تایلند، سنگاپور، جزایر مالانیای شمالی و تاجیکستان هستند. تیم ملی تایلند به علت اینکه میزبان دور نهایی مسابقات خواهد بود حضورش در این گروه سمبلیک است و تیم دوم گروه جواز حضور در دوره بعدی را می‌گیرد. حریفان اصلی ما سنگاپور و تاجیکستان هستند. و از جزایر مالانیای شمالی اطلاعاتی که داریم این است که از سال ۲۰۱۳ کار خود را آغاز کرد و اطلاعات مختصری از این تیم در سایت AFC وجود دارد.

او درباره اینکه تیم ملی به دور نهایی رقابت‌های آسیایی صعود می‌کند، گفت: هیچ جواب قطعی در فوتبال وجود ندارد که ما بگوییم که صفر یا صد هستیم. حادثه و اتفاق همواره وجود دارد و ما ایران هستیم و همه تلاش خود را می‌کنیم که با بهترین نتیجه از این رقابت ها بازگردیم.

مهینی درباره اینکه با توجه به اینکه دغدغه مسئولان فوتبال، تیم ملی برزگسالان است آیا به تیم ملی دختران رسیدگی می‌شود یا خیر، اظهار کرد: هر کدام از رده‌های تیم ملی فوتبال کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهد و یک تیم دلیلی بر حضور نیافتن تیم‌های دیگر در رقابت‌های مهم نیست و در این یازده سال که سرمربی تیم‌های مختلف بانوان بودم هرگز مسئله‌ای را برای بانوان کمرنگ نکردند و بازی‌های دوستانه، اردو و امکانات اولیه داشتیم.

او درباره اینکه برخی از بازیکنان در فرودگاه لباس هایشان را بعد از بازی‌ها گرفته می‌شد و این بار هم این موضوع تکرار می‌شود یا نه، تصریح کرد: اصلا این موضوعی صحت ندارد و اینکه لباس‌های بازیکنان را می‌گیرند معنا ندارد و لباس‌ها را در اختیار ملی پشوان قرار می‌دهیم.


انتهای پیام/